УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 

Наш Кам'янець-Подільський

        Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність.

        Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту.

        Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію.

        Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі.

        Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню.

Прочитати повністю...
Формула 1. Гран-Прі Китаю 2009
Написал Alex Andrushchak   
17.04.09

Напередодні ГП Китаю відбулось судове засідання на якому двохповерхові дифузори Брауна, Вільямс та Тойоти було визнано законними. Отже 7 команд змушенні будуть в терміновому порядку добороляти свої боліди, тому що їх відставання катастрофічне.

Миттєву реакцію на рішення суду продемонстрував Макларен, вже в Китаї на їх болідах новий дифузор. І першу практику гран-прі Китаю виграв саме Льюіс Хемільтон. Але не довго музика грала, вже в наступній сесії домінували пілоти команд Браун, Вільямс, Тойота, Ред Бул.

Субота принела ряд несподіваних новин. З новим дифузором на кваліфікацію вийшов Фернандо Алонсо, Рено. І не прогадав, перший ряд стартового поля! КЕРС залишився тільки на болідах Макларена та Ніка Хайдфельда, всі інші команди відмовились від його використання. Маса знову не пройшов у фінал кваліфікації, але оскільки його болід у другому сегменті закачали в гараж, то схоже, що це механічні проблеми. А фінал кваліфікації показав, що є кому скласти конкуренцію команді Браун. Поул виборов Фетель з Ред Бул! Другий - Алонсо, Рено. Третій - Марк Вебер, Ред Бул. Далі розмістились пілоти Брауна, Батон та Барікело. Слідом Трулі, Росберг, Райконен, Хемільтон, Буемі. Цікаво наскільки відрізняються стратегії вибору гуми та заправки на перший сегмент у першій десятці? Чекати залишилось недовго.

Вчора було опубліковано результати зважування болідів і найлегшими виявились машини Алонсо, Фетеля та Вебер, тому не дивно, що вони показали таку швидкість. А от боліди Макларена виявились заправленими майже на 50 кг більше. Що ж, скоро побачимо кому і які дивіденди це принесе.

В Шанхаї йде дощ, пілоти стартуватимуть за машиною безпеки. Всі на дощовій гумі. Кубіца та Глок стартуватимуть з піт-лейн, це дає їм змогу внести в настройки зміни для дощової гонки. Машина безпеки в гонці!

Всі рушили без проблем. Директор гонки повинен вирішити коли машина безпеки покине трасу. Багато водяного пилу за бодідами але умови не такі жахливі як в Малайзії. Алонсо повідомив по радіо, що щеплення нормальне. Батон жаліється на погану видимість. Маса широко заходить в поворот але повертається.

Фетель повідомив, що умови не дуже добрі але бувало й гірше. Інженер попереджає Масу, що йому необхідно зробити все, що підтримувати температуру боліда. Легкий виліт Сутіля, він повертається. Сутіль в піті. Гонка вже пройшла 4 кола за автомобілем безпеки. Міні виліт Райконена, він продовжує. Хто стартував легкий, зараз має шанс заправитись.

Росберг в піті. Алонсо по радіо каже, що умови для гонки нормальні. Макларен попереджає Хемільтона про можливий легкий дощ впродовж 30 хвилин. Алонсо в піті, він був найлегшим на старті. Машина безпеки покине трасу на 8-му колі. Алонсо встиг вчасно? Все, ми в гонці.

В першому повороті лідируюча група без змін. Хемільтон проходить Райконена та виходить на 6-ту позицію. Кращий час кола від Фетеля. На Райконена вже насідає Буемі. Хемілтон береться за Трулі. Хайдфельд втрачає дві позиції через помилку а Хемільтон проходить Трулі і виходить на п'яту. Кращий час кола від Вебера, а дощ не припиняється.

Буемі проходить Райконена, він сьомий. Маса також. Якісь проблеми з болідом у Кімі? Хемльтона розкручує. Він повертається у гонку позаду Ковалайнена, це 10-та позиція. Буемі проходить Трулі. Маса хоче зробити те ж саме. Кращий час кола від Фетеля. Контакт Хайдфельда та Глока, німця розвернуло, але він продовжує гонку. Маса проходить Трулі. Кращий час кола Фетеля, його відрив вже 6 секунд.

Вебер в піті. Хемільтон проходить Ковалайнена. Вебер повертається в гонку позаду Трулі на 6-й позиції. Фетель в піті. Боротьба Райконена, Трулі та Хемільтона. Фетель повернувся на 3-й позиції. Хемільтон проходить Райконена. Ковалайнен пресингує Трулі, проходить. А заодно і Бурде. Дві Тойоти поряд на трасі. Легкий виліт Накаджіми, він повертається. Глок проходить Трулі. Кубіца в піті.

Трулі їде повільно без заднього крила. Може тому поляку міняли ніс. Машина безпеки на трасі. Хайдфельд в піті. Батон в піті. Барікело в піті. Буемі в піті. Трулі в піті. Сутіль в піті. Тойоту Трулі закачують в гараж, спробують поремонтувати. Контакт Буемі та Фетеля але видимих пошкоджень немає.

Багато хто ще не робив першого піт-стопу, а машина безпеки на трасі. Маса зупиняється на узбіччі, він йшов третім. Піт Піке. Маса покидає болід - схід Ферарі. На повторі видно, що машина просто втратила потужність і зупинилась. Машина безпеки покине гонку на цьому колі. Розворот Бурде. Ми знову у гонці.

Знову боротьба між Райконеном та Хемільтоном, на цей раз за 4-ту позицію. Хемільтон проходить Кімі а Ковалайнен проходить Барікело. Алоносо проходить Накаджіму та виходить на 10-ту позицію. Фетель останнє коло проїхав на 4 секунди краще ніж Батон! Маса повернувся у падок на скутері.

Глок в піті, йому міняють ніс. Сутіль проходить Кубіцу. Браун повідомляє Батону, що його темп відкорегований відносто паливної загрузки такий самий як темп Фетеля. Райконен в піті. Він повертається 17-м, дуже заправлений. Накаджіма знову прокатався по гравію. Піке вилітає в гравій. Піке в піті, в нього пошкоджений ніс. Вебер проходить Батона і виходить на 2-гу позицію. Бурде в піті. Алонсо все ще веде боротьбу з Буемі. Батон повертає собі позицію у боротьбі з Вебером.

Вебер знову проходить Батона. А Фетель вже має перевагу над ними 18 секунд. Накаджіма в піті. Кращий час кола від Вебера. Хемільтон в піті, це перша зупинка. Фізікела в піті. Хемільтон повертається на 8-й позиції. Ковалайнен в піті. Схоже це також єдиний піт-стоп. Переднє крило в Кубіци виглядає дуже дивно. Алонсо в піті. Кубіца в піті. Алонсо повертається на 9-й позиції.

Фетель та Вебер обмінюються кращими колами, обидва дуже швидкі. Фетель в піті. Повертається позаду Батона на 3-й позиції. Розворот Алонсо, він продовжує але 13-м. Питання чи буде зупинятись Батон? Вебер в піті. Повертається третім, а Фетель встановлює новий кращий час кола. Глок проходить Райконена та виходить на 11-ту позицію. Росберг в піті. Фетель проходить Батона! Буде він зупинятись чи не буде, це не важливо.

Алонсо проходить Райконена. Росберг переходить на проміжну гуму. Батон в піті. Кращий час кола від Барікело. Батон повертається на 4-й позиції. Хемільтона вчергове розкручує і Сутіль проходить його. Сутіль розбиває болід. Попереду все стабільно - лідирує пара Редбулів. Буемі вийшов на 8-му позицію і може попасти в очки.

Залишилось 3 кола. Бурде насів на Хайдфельда. Ред Бул здобуває свою першу перемогу у Формулі 1. І це відразу дубль! Як і для Торо Росо минулого року цю перемогу здобуває Себесть'ян Фетель. Вітаю Ред Бул з Феноменальним результатом. Другий Вебер. Браун посідає третє та четверте місце завдяки Батону та Барікело. Макларен приїздить в повному складі в очки. Ковалайнен - п'ятий, Хемільтон - шостий. Глок та Буемі замикають залікову вісімку.

До зустріччі на Гран-Прі Бахрейну, 26 квітня.

Кам'янець-Подільський клуб вболівальників Формули 1.

 
Обсуждение (4 комментариев)
Формула 1. Гран-Прі Китаю 2009   19.04.2009 [09:54:06]
** Обговорення статті: Формула 1. Гран-Прі Китаю 2009 **

#5484
RE: Формула 1. Гран-Прі Китаю 2009   19.04.2009 [09:55:35]
Ферарі зрівнялись по очках з Форс Індія!
І в тих і в інших бублики.

І чесно кажучи в Сутіля були значно вищі шанси на очки ніж в Райконена.
#5485
RE: Формула 1. Гран-Прі Китаю 2009   19.04.2009 [15:44:31]
Сутил лучший!!!
#5502
RE: Формула 1. Гран-Прі Китаю 2009   23.04.2009 [12:31:42]
З'явилось відео гран-прі Китаю. Бажаючим запишу на диск чи флешку.
#5592

You need to login or register to post comments.
< Пред.   След. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Каменец-Подольский
Блог
Политика
Коммуналка
Статьи
Каталог предприятий
Фото
Поиск на сайте
Открытки
Форум
Фестивали
Карта сайта
Веб-мастеру
Группы
Гостевая книга
Бронирование гостиниц
Партнеры сайта
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Місцеві лінки
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
Сейчас на сайте:
Гостей - 8