УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 

Наш Кам'янець-Подільський

        Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність.

        Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту.

        Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію.

        Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі.

        Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню.

Прочитати повністю...
Відкритий лист-звернення ГО `Кам'янецький тролейбус`
Written by ГО `Кам'янецький тролейбус`   
subota, 09 traven` 2009
Громадська організація від імені тридцяти двох тисяч кам'янчан, які поставили свої підписи у зверненні на підтримку продовження будівництва тролейбусної лінії в м. Кам'янець-Подільський, беручи до уваги постанову президії Ради ветеранів від 28 лютого 2009 р. щодо підтримки відновлення будівництва тролейбусної лінії, заяву ВГО «Наша позиція - Єдність» (з рішенням внести до програми діяльності відновлення будівництва тролейбусної лінії), звертається до влади з вимогою повернутись обличчям до інтересів громади міста у вирішенні цього питання.
Ми спираємося на багаторічну мрію всіх кам'янчан, усвідомлюючи, що місто не може вважатися повноцінним без електротранспорту - зручного, економічного, екологічного, безпечного, комфортного, привабливого, надійного та перспективного. Тому закликаємо Вас, депутатів міської ради, забезпечити розробку Цільової програми розвитку електротранспорту в м. Кам'янець-Подільський і внести її в установленому порядку на розгляд до Кабінету Міністрів України. Зробити це, керуючись Державною комплексною програмою розвитку міського електротранспорту до 2015 р. (затверджена постановою Кабміну від 29 грудня 2006 р.) та Законом України «Про міський електротранспорт».

Ми переконані, що розробці програми, спрямованої в перспективі на завершення 33-річного довгобуду, світова економічна криза не заважає. Як і не заважає міськвиконкому нарешті виділити, зарезервувати та занести у новий генплан міста нові земельні ділянки для таких об'єктів, як тролейбусне депо, тягові підстанції, диспетчерські павільйони замість тих, котрі були розбазарені. Також необхідно занести у генплан міста маршрути першої, другої та третьої черг тролейбусної лінії, зупинок тролейбусів на маршрутах.
Вважаємо за доцільне, а тому звертаємося до Вас, Анатолію Макаровичу, ремонт об'їзної дороги в Кам'янці-Подільському, який буде виконувати «Облавтодор» за кошти Державного бюджету від ВАТ «Модуль» до вул. Франка, проводити з урахуванням проекту тролейбусного руху, що розроблений раніше Харківським проектним інститутом. Це б означали початок продовження будівництва тролейбусної лінії вже тепер, і без залучення коштів з міського бюджету.
Хочемо привернути увагу громадськості та розповісти, чому не вдалося побудувати тролейбусну лінію на першому етапі.
Із самого початку було обрано хибну стратегію фінансування проекту організації тролейбусного руху. Будівництво планувалося здійснювати винятково за рахунок залучення капітальних вкладень за дольовою участю зацікавлених підприємств, розташованих на території міста без урахування необхідної державної фінансової підтримки. Фінансування мало б здійснюватися не лише з власних коштів підприємств, а із залученням коштів з Державного, обласного, міського бюджетів та інших джерел.
Через відсутність Цільової програми розвитку електротранспорту наше місто не потрапило до Державного реєстру міст України, де передбачався розвиток електротранспорту. В результаті Кам'янець не отримав з Державного бюджету тих необхідних 4,5 млн. грн. для завершення будівництва пускового комплексу першої черги тролейбусної лінії, незважаючи на звернення голови Хмельницької облдержадміністрації Віктора ЛУНДИШЕВА до Кабінету Міністрів України від 16 грудня 1999 р.
Ми закликаємо владу, депутатів міської ради змінити ставлення до цієї важливої справи і не боятися взяти на себе відповідальність прийняти позитивне рішення на всіх рівнях.
Кам'янець і так запізнився з організацією тролейбусного руху. Цивілізація крокує вперед, а ми зупинилися в семидесятих роках минулого століття, коли лише приймалося рішення щодо організації тролейбусного руху в нашому місті. Місті, яке відоме всьому світові унікальними пам'ятниками історії, привабливому для туристів з ніжною та романтичною назвою «Квітка на камені», Старим містом, яке є Державним історико-архітектурним заповідником, у якому знаходиться офіс Національного парку «Подільські Товтри», місті, яке обрало стратегією розвитку - туризм.
Місто повинно розвиватися, йти в ногу з передовими містами. Зрештою, в будівництво закладено 23 млн. грн. за цінами 1998 р. Криза рано чи пізно мине, але ми знову зможемо опинитися біля розбитого корита, якщо не будемо дивитися хоч трішки вперед.
Зелену дорогу екологічно чистому транспорту!
Звернення прийнято на засіданні Кам'янець-Подільської міської громадської організації «Кам'янецький тролейбус» 5 травня 2009 р.
З повагою, від імені ГО:
М.КОСТЕНКО, В.ДЗЮБАК,
Б.КІТЛІНСЬКИЙ (всього 19 підписів)».
 
Discuss (7 posts)
Відкритий лист-звернення ГО `Кам'янецький тролейбус`   09.05.2009 [21:05:07]
Обговорення статті: Відкритий лист-звернення ГО `Кам'янецький тролейбус`

Підтримую , можу теж підписатися, якщо це хоч трохи допоможе можновладцям не бути глухими до побажань своїх виборців. Для простих і небогатих це був би масовий, комунальний екологічний вид транспорту.Але богатенькі роблять вигляд , що це не розуміють, вважаючи за кращу альтернативу для більшості смердючі , розбиті і дорогі приватні маршрутки.
В одній з газет згадувалось про рослідування владою зниклих коштів з міського бюджету на тролейбусну лінію.Та папір може все стерпіти і це називається зараз піар.
#6119
RE: Відкритий лист-звернення ГО `Кам'янецький тролейбус`   10.05.2009 [12:41:34]
Да только умственно отсталый не поймёт, что городу нужен троллейбус! Ну не может население 100-тысячного Каменца тискаться в долбошрутках до конца дней своих. Понятно, что строительство не окупится ни через 5, ни через 10, ни через 15 лет. Но ведь общественный транспорт дотационный во всём мире! Он создан не для рубки капусты с карманов пассажиров, а для их транспортного обеспечения, их комфорта.
Искать разграбленные деньги и имущество троллейбусной линии - гиблое дело. Таким темпом линия у нас не появится никогда. Город необходимо внести в "Державну комплексну програму розвитку міського електротранспорту до 2015 р." любыми путями. Ведь, уверен, у городской власти не мало связей в высоких кабинетах! Министры и депутаты любят провести уик-енд в нашем городе, так почему же не сделать хоть что-то хорошее для 100 тисяч каменчан??? Неуж-то стоимость строительства - такая неподъёмная сумма для государственного бюджета? НЕ ВЕРЮ! Мы даже не знаем, сколько на сегодняшний день стоит пуск первой очереди! Власть не хочет заниматься этим вопросом! За года, которые простаивает пуск, можно было выделять в год хоть какие-то средства, хоть как-то продвигать строительство. Но нет! Куда там!
Кризис? Да какой кризис?! Вспомните, в кризисный 1999 городу, после визита Пустовойтенка, дали 1 млн. на ремонтные работы в Старом городе - на те времена деньги существенные. Перед выборами Керчь посетил Кучма с Януковичем, и в течении трёх месяцев там появилась троллейбусная линия, которую строили лет 15-20.
Впереди президентские выборы, на которых будет балотироваться и Юлия Владимировна. Может премьер выделит денег городу с БЮТовской властью? А? Может, наконец, пришёл момент использовать ситуацию в интересах города? Конечно, если власть наша в этом заинтерисована...
#6121
RE: Відкритий лист-звернення ГО `Кам'янецький тролейбус`   30.11.2009 [09:45:41]
Тролейбус це класно!!! Але у будь якому інвестиційному проекті, присутня його економічна складова. До речі в цьому проекті вона дуже "стрьомна".
Якщо тільки співставити наступний факт,то одразу стає зрозумілим недоцільність будівництва тролейбусної лінії - за рахунок функціонування великого промислового підприємства, типу ВАТ «Модуль», ТОВ «Кабельний завод» чи ЗАТ «Преттль кабель Україна» щорічно міський бюджет отримує, близько – 2 000 тис. грн., а дотації, для прикладу з місцевого бюджету на комунальне підприємство "Електротранс" (м. Хмельницький), склали: 2008р – 7 млн. грн.; 2009р. – 5,8 млн. грн.).
ГО пропонує під будівництво тролейбусного парку земельну ділянку, яка зарезервована під будівництво промислового обєкту... Із вищезазначених цифр стає зрозуміло, що є вигіднішим для міста та громади. Плюс до того - нові стовренні робочі місця, із нормальною заробітною платою.
Постає питання - чи варто зараз викидати сотні мільйонів гривень на будівництво однієї вітки тролейбусної лінії, яка обслуговуватиме мінімум людей, яка ніколи себе не окупить, завжди буде дотаційною та забиратиме кошти, які спрямовуються на заробітну плату бюджетникам (вчителі, медики...)
Можливо не варто на сьогодні вгамовуючи власні амбіції, хаяти та патлюжити владу, міську владу, яка на чолі із мером спрямовує всі свої зусилля на те, щоб забезпечити основні реальні блага своєї територіальної громади, відвойовує через найвищі судові інстанції права на комунальну власність (майновий комплекс ТВЕ), який раніше, "іншими" - безпідставно був переданий в довготермінову оренду приватним структурам, за рахунок чого на сьогодні ми - камянчани, сплачуємо одні із найвищих тарифів за житлово-комунальні послуги в Україні.
Розвиваючи туризм, ми мали цікавий розвиток відповідної інфраструктури - будівництво приватних готелей та розважальних обєктів - те, що збагачує окремих людей, та будем обєктивними, забезпечує потребу туриста. Але є ще камянчани, які також мають свої потреби - незадоволені потреби. Вже через рік перебування на посаді, Нестерук А.М. із своєю командою зуміли зробити капітальний ремонт проспек у Грушевського від вул. Північна до селища Першотравневе. До того, наші міщани та гості міста, з дня в день били свої авто на тій паскудній ділянці.
Думаю не варто бачити один негатив у роботі влади, адже якщо більше поцікавитись їх роботою, то можна побачити, що за рік в умовах кризи зроблено більше ніж в інших получається за виборний період, що влада працює для людей - для своєї громади - для камянчан... Гадаю варто лише подякувати, та не критикувати невиконанням чужих застарілих проектів, які нереальні та невигідні для міста!!!
#13653
RE: Відкритий лист-звернення ГО `Кам'янецький тролейбус`   30.11.2009 [19:48:40]
Шановний добродію , судячи з Вашого монологу ,хотілось би надіятись , що форум накінець відвідав представник владиБулоб непогано ,щоб цей монолог перейшов в діалог, що було б непогано для обох сторін.
Нещодавно був в Хмельницькому і знаєте ніхто тролейбусну лінію не відміняв і не спішить це робити.Навпаки ,такий транспорт самий дешевий в місті і до того ж екологічно сприятливий для здоровя горожан.
"Гадаю варто лише подякувати, та не критикувати невиконанням чужих застарілих проектів, які нереальні та невигідні для міста!!!"
-Проекту не менше 20 років. І над ним "працювали" і Аносов , і Кучер , і Мазурчак .Останній ,як відомо представник Бюту ,якщо не помиляюсь найбільше попрацював.Ну , а зараз Бют знову при владі .Хіба не піднімалось питання про зникнення матеріалів на тролейбусну лінію ? І що вже все знайшлося?І все вже на місцях , як стовпи Кучера?
Так що ніхто не паплюжить владу, люди бажають жити в чистому місті , де транспорт не являється проблемою , а повітря чисте.Втім все пізнається в порівнянні.І Нестерук в деяких справах кращий господар ніж той , що тільки і займався перетворенням суспільного в приватне.А головна біда , що дійсно за туристами забули за городян.
Теплоенергія - це добре ,дороги - прекрасно , зупинки -теж,а слухати виборців , які хочуть бачити місто кращим -корисно і перспективно
#13656
Відкритий лист-звернення ГО `Кам'янецький тролейбус`   01.12.2009 [08:36:13]
Особисто, маю велике бажання бачити тролейбуси у нашому місті , шкода, що раніше проект по їх впровадженню не було реалізовано . Але якщо дійсно за економічним обгрунтуванням вони будуть збитковими , то не бачу раціональності у їх впровадженні. Адже якщо такі мільйони йдуть на дотування то кому воно треба ???
Потрібно екологію покращувати іншими, сучаснішими методами. Кажуть, що в Європі використовують водневі двигуни на громадському транспорті, в Америці гібриди - електродвигуни та двигуни внутрішнього згорання. Мабуть треба рівнятись на передовиків!
#13665
Відкритий лист-звернення ГО `Кам'янецький тролейбус`   01.12.2009 [08:48:10]
Балакати всі гаразд!
Проте не всім можуть проаналізувати перспективи того чи іншого проекту. Проект тролейбусної лінії спочатку був реальним і перспективним, проте чим далі тим він ставав популістським.
Давайте глянемо на всі за та проти цього проекту, і визначимо його альтернативи.
До переваг неодмінно можна віднести: самий дешевий в місті і до того ж екологічно сприятливий для здоровя горожан. Ну якщо ще подумати – то можна ще щось придумати.
Яка ж ціна цих переваг? Його відносна дешевизна пов’язана із подальшою постійною необхідністю дотування із міського бюджету. А вище, до речі, наведено суми дотацій із бюджету м. Хмельницького на утримання комунального підприємства “Електротранс”, а тепер уявіть, що в Кам’янці-Подільському лише 3-4 тролейбусні лінії, тролейбусний парк складається з 20-30 тролейбусів. А пасажиропотік далеко не такий у Хмельницького... до того ж потрібно утримувати той самий адміністративний апарат, технічну службу, депо тощо. То скільки ж потрібно із бюджету нашого міста виділити дотацій, щоб підприємство змогло функціонувати, 2 мільйони чи 8 мільйонів?.. І це не говорячи про те, що для будівництва лінії потрібно непомірно ВЕЛИЧЕЗНА сума (скільки може коштувати будівництво 3-5 тягових підстанцій, прокладання 50-60 км мідних проводів, встановлення по всьому місту тролейбусних стовпів, будівництво тролейбусного депо?). Вартість цього проекту обійдеться не в один десяток мільйонів. В свою чергу його реалізація затягнеться не на один рік...
Щодо екологічності... звісно, тролейбус – найбільш екологічний громадський транспорт. ЛЮДИ... подумайте що Ви говорите... а Ви коли-не-будь задумуєтесь звідки береться електроенергія якою ми користуємось? АЕС, ГЕС, ТЕС... ядерна енергія – це зло, бо ядерне забруднення, ГЕС – це зло, бо затоплення земель і порушення гідрологічного балансу, ТЕС – це зло, бо спалення природних ресурсів, забруднення атмосфери, порушення кліматичного балансу на планеті. Я ж забувся – це найекологічніше для МІСТА.
Не пам’ятаю, чи в цій статті чи в іншій (не маю бажання перечитувати) якийсь ГЕНІЙ запропонував тролейбуси в Старому місті аргументуючи його приналежність до історичної і туристичної зони. Цей автор хоч на секунду задумався що він пропонує? Та це в когось голова взагалі не соображає – в Старому місті прокласти тролейбусні лінії – це треба бути повним ... щоб в Старому місті поставити тролейбусні стовпи і протягнути тролейбусні дроти, це має бути взагалі пішохідною зоною. Хоч трохи думайте, що пропонуєте.
На зауваження Trofimoff щодо того, що у всьому світі громадський транспорт дотаційний – де Ви шановний отримали таку інформацію (якщо можна, то наведіть компетентне джерело)? Транспорт в одиничних випадках є дотаційним – тоді коли він є застарілим морально чи фізично, в більшості транспортна система є самодостатньою і повністю може себе фінансово забезпечити.
Якщо ж вже говорити про перспективність транспорту, то чому не дивитись на інші альтернативи?
Тролейбус – це транспорт минулого, в майбутньому йому немає місця. На сьогодні найперспективнішими розробками в плані громадського транспорту є гібридні автобуси та автобуси на водні (з ДВЗ чи паливним елементом). Чому б не взяти їх як еталон? Чому б не намагатись дотягнутись до високих стандартів?
Ах да, в нас ще немає економічних передумов для впровадження технологій такого рівня.
Ладно давайте почекаємо ще з 10 років.
Тоді є інша більш прийнятна, до того ж економічна та екологічна, альтернатива – автобуси з двигунами внутрішнього згорання на стиснутому природному газі (метані).
Чим Вас це не задовольняє?

З радістю чекаю Ваших аргументів та пропозицій. Поспілкуймось...
#13668
RE: Відкритий лист-звернення ГО `Кам'янецький тролейбус`   01.12.2009 [09:02:15]
При всій привабливості розмов про тролейбус ще років тридцять назад, маю зважитись на визнання уже неперспективності даного проекту... з таким же успіхом можемо говорити і про відродження кінної тяги, от що, а це дійсно екологічно чисто і головне туристично привабливо
#13669

You need to login or register to post comments.
< Prev   Next >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Кам'янець-Подільський
Блог
Політика
Комуналка
Статті
Каталог підприємств
Фото
Пошук на сайті
Листівки
Форум
Фестивалі
Карта сайта
Веб-майстру
Групи
Гостьова книга
Бронювання готелів
Партнери сайту
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Місцеві лінки
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
We have
21 guests online