УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 

Наш Кам'янець-Подільський

        Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність.

        Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту.

        Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію.

        Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі.

        Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню.

Прочитати повністю...
Картинг в Кам'янці-Подільському. Клас Популярний
Автор: Alex Andrushchak   
04.06.09

Оскільки я пропустив змагання з картингу, що відбулись 27-30 травня в Кам'янці-Подільському, то видобуду кілька роликів з архіву.

Наймасовіші та найвидовищніші заїзди відбуваються у класі "Популярний"

Технічні вимоги до карту класу "Популяний":

Двигуни серійного виробництва марки “ММВЗ” (Мінського мотовелозаводу), всіх модифікацій - одноциліндрові, повітряного охолодження, з коробкою передач від 3-х до 6-и ступенів, який візуально визнається як двигун родини ММВЗ.

Двигуни серійного виробництва марки “Чезет”, моделей: ЧЗ-984, -511, -516 - одноциліндрові, повітряного охолодження з коробкою передач; Максимальний об'єм 125 см3.

Свічки запалювання:  вільні. Корпус свічки запалювання (за виключенням електродів), закрученої в головку циліндра не повинен виступати за межі верхньої частини купола камери згоряння.

 

Розміри - довжина: 18.5 мм; крок: М14x1.25.

Забороняється для двигунів марки “ММВЗ”:

-золотникова система впуску горючої суміші;

-встановлювати циліндр та головку циліндра інших моделей двигунів;

-немагнітний матеріал шатуна;

-змінювати хід поршня.

Максимальний діаметр циліндра 52,6 + 0,02 мм.

Забороняється для двигунів марки “Чезет”:

-встановлювати циліндр і головку інших моделей двигунів, а також саморобні:

-немагнітний матеріал шатуна:

-золотникову і клапанну систему впуску паливної суміші;

-змінювати міжцентрові відстані між колінчастим валом і валами коробки передач (див. малюнок 3):

-встановлювати інші системи запалення, крім штатних та омологованих систем: "PVL", "SELETRA", "ITAL SISTEM"

Циліндр:

-змінювати систему газорозподілу;

-змінювати кількість і взаємне розміщення впускних, перепускних і випускних каналів і вікон;

-додавати матеріал будь - яким методом зверху та із середини на зони циліндра і картера, пов'язані з процесом газообміну (впуск, перепуск, випуск), крім гвинтів фіксації впускного алюмінієвого патрубка в циліндрі та дистанційної проставки між циліндром і картером;

-максимальний діаметр циліндра 55,8 мм. + 0,02.

Гільза циліндру повинна бути виготовлена з чавуну без будь-якого покриття робочої поверхні.

Вікна гільзи циліндру можуть бути довільної форми та розмірів, із збереженням кількості і взаємного початкового розташування впускних, перепускних і випускних вікон.

Дозволити: зварювання в зоні каналів картера та циліндра тільки у випадку ремонту (надання первинних форм та розмірів заводу-виробника), яке не призводить до зміни габаритних розмірів, форм та напрямку каналів порівняно з заводом-виробником.

Ремонт свічних різьбових отворів за допомогою футорки згідно технічного малюнка № 7 додатка.

Об'єм камери згоряння не менше 14 см3 (включно з отвором свічки запалення).

Випускна система - вільна.

Мінімальна вага - 140 кг

Маршали в картингових гонка використовують прапори такі ж самі, як на формулі 1: жовті, сині, червоні та чорні, ну і звичайно фінішний в клітинку.

Заїзд розпочинається з прогрівочного кола, на якому треба прогріти гуму та приготуватись до старту

Ну а під час гонки не обходиться без зходів з дистанції, причому чим масовіший заїд, тим таких подій може бути більше

А в кінці змагань на спортсменів чекають кубки та подіум!

 
Обговорення (1 коментарів)
Картинг в Кам'янці-Подільському. Клас Популярний   04.06.2009 [09:11:16]
#7202

Вам необхідно авторизуватись або зареєструватись, щоб розміщувати коментарі.
< Попер.   Наст. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Кам'янець-Подільський
Блог
Політика
Комуналка
Статті
Каталог підприємств
Фото
Пошук на сайті
Листівки
Форум
Фестивалі
Карта сайта
Веб-майстру
Групи
Гостьова книга
Бронювання готелів
Партнери сайту
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Місцеві лінки
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
сторінку переглядають:
13 гостей