|
Наш Кам'янець-Подільський Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність. Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту. Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі. Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню. Прочитати повністю... |
Картинг в Кам'янці-Подільському. Клас Популярний |
Автор: Alex Andrushchak | |
04.06.09 | |
Оскільки я пропустив змагання з картингу, що відбулись 27-30 травня в Кам'янці-Подільському, то видобуду кілька роликів з архіву. Наймасовіші та найвидовищніші заїзди відбуваються у класі "Популярний" Технічні вимоги до карту класу "Популяний": Двигуни серійного виробництва марки “ММВЗ” (Мінського мотовелозаводу), всіх модифікацій - одноциліндрові, повітряного охолодження, з коробкою передач від 3-х до 6-и ступенів, який візуально визнається як двигун родини ММВЗ. Двигуни серійного виробництва марки “Чезет”, моделей: ЧЗ-984, -511, -516 - одноциліндрові, повітряного охолодження з коробкою передач; Максимальний об'єм 125 см3. Свічки запалювання: вільні. Корпус свічки запалювання (за виключенням електродів), закрученої в головку циліндра не повинен виступати за межі верхньої частини купола камери згоряння.
Розміри - довжина: 18.5 мм; крок: М14x1.25. Забороняється для двигунів марки “ММВЗ”: -золотникова система впуску горючої суміші; -встановлювати циліндр та головку циліндра інших моделей двигунів; -немагнітний матеріал шатуна; -змінювати хід поршня. Максимальний діаметр циліндра 52,6 + 0,02 мм. Забороняється для двигунів марки “Чезет”: -встановлювати циліндр і головку інших моделей двигунів, а також саморобні: -немагнітний матеріал шатуна: -золотникову і клапанну систему впуску паливної суміші; -змінювати міжцентрові відстані між колінчастим валом і валами коробки передач (див. малюнок 3): -встановлювати інші системи запалення, крім штатних та омологованих систем: "PVL", "SELETRA", "ITAL SISTEM" Циліндр: -змінювати систему газорозподілу; -змінювати кількість і взаємне розміщення впускних, перепускних і випускних каналів і вікон; -додавати матеріал будь - яким методом зверху та із середини на зони циліндра і картера, пов'язані з процесом газообміну (впуск, перепуск, випуск), крім гвинтів фіксації впускного алюмінієвого патрубка в циліндрі та дистанційної проставки між циліндром і картером; -максимальний діаметр циліндра 55,8 мм. + 0,02. Гільза циліндру повинна бути виготовлена з чавуну без будь-якого покриття робочої поверхні. Вікна гільзи циліндру можуть бути довільної форми та розмірів, із збереженням кількості і взаємного початкового розташування впускних, перепускних і випускних вікон. Дозволити: зварювання в зоні каналів картера та циліндра тільки у випадку ремонту (надання первинних форм та розмірів заводу-виробника), яке не призводить до зміни габаритних розмірів, форм та напрямку каналів порівняно з заводом-виробником. Ремонт свічних різьбових отворів за допомогою футорки згідно технічного малюнка № 7 додатка. Об'єм камери згоряння не менше 14 см3 (включно з отвором свічки запалення). Випускна система - вільна. Мінімальна вага - 140 кг Маршали в картингових гонка використовують прапори такі ж самі, як на формулі 1: жовті, сині, червоні та чорні, ну і звичайно фінішний в клітинку. Заїзд розпочинається з прогрівочного кола, на якому треба прогріти гуму та приготуватись до старту Ну а під час гонки не обходиться без зходів з дистанції, причому чим масовіший заїд, тим таких подій може бути більше А в кінці змагань на спортсменів чекають кубки та подіум! |
< Попер. | Наст. > |
---|
© 2024, Кам'янець-Подільський Онлайн
Дизайн та розробка Logic Land Ltd.
|
Інформери | |
---|---|
Обмін лінками - отримати код »
|
Місцеві лінки |
---|
|