УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 

Наш Кам'янець-Подільський

        Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність.

        Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту.

        Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію.

        Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі.

        Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню.

Прочитати повністю...
To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.
Написал Павел   
27.06.09

В новый генплан города таки будут занесены земельные участки для оранизации троллейбусного движения. Главный инженер киевского проэктного института, который разрабатывает генплан уточнил, что для этого горисполкому необходимо определиться с местами размещения всех необходимых участков и маршрутов на весь комплекс и предоставить все предложения институту. Общественная организация "Каменецкий троллейбус" предоставила городскому управлению архитектуры и градостроительства несколько вариантов размещения земельных участков. Теперь ответ за исполкомом и депутатами горсовета.

 
Обсуждение (12 комментариев)
To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   27.06.2009 [08:15:50]
Обговорення статті: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.

Блин, картинка не отображаеться Вот эта должна была быть:
#8352
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   27.06.2009 [08:22:35]
Поправив статтю.
#8353
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   27.06.2009 [08:41:15]
Спасибо
#8361
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   27.06.2009 [18:28:51]
Не смешите меня в каменцы тролейбус? Их как пробывали 10 лет назад запустить так и ещо лет 10 запускать будут))
#8425
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   27.06.2009 [18:48:07]
Так, собственно, никто и не говорит, что линию построят к сентябрю, новому 2010 или к президентским выборам. Если проэкт не занесут в генплан - так вообще на этот вид транспорта можно не надеятся.
#8426
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   27.06.2009 [18:59:12]
Ну так на реализацию, при нормальном финансировании, от решения до первой линии года три-четыре полюбому. А в нынешней ситуации 10 лет - самый реальный срок. Так что все правильно, в генплан заносить, а там как получится. Но трамвай все таки лучше.
#8427
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   27.06.2009 [19:45:23]
Угу, или метро с монорельсом.
#8435
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   02.07.2009 [12:02:53]

(листопад 2008) В прошлую пятницу мэр встретился с инициаторами горрайонной организации «Каменецкий троллейбус». Он сообщил о ряде объективных причин по которым запуск троллейбусной линии не возможен. В первую очередь, нет экономических ресурсов как для строительства трассы, так для закупки троллейбусов и их содержания. Можно было бы начать строительство, если бы сохранилось оборудование (это 70% первой очереди). Нине правоохранительные органы занимаются его судьбой. Найдут ли виновных воровства?(www.kam-pod.net/shownews.php?)
... А чи могли почати будівництво тоді... без узгодження відповідних "паперів"???
#8803
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   02.07.2009 [12:26:23]
VLATKA написав(ла):
Цитата:

...:blush: А чи могли почати будівництво тоді... без узгодження відповідних "паперів"???
:(

Так проэкт уже есть. Помоему, ещё с восьмидесятых. Ведь в 96 по нему столбы вкопали и в 2000 при поддержке Омельки тоже строительство размораживали. Но это было при старом генплане. А теперь разрабатывают новый. И если в него не внести линии, то ёе и не будет. Генплан - это библия градостроения.
#8804
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   02.07.2009 [14:41:37]
Троллейбус в Каменце начали проєктировать ещё в 1975 году. Вот так вот написано в Википедии.
#8810
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   06.07.2009 [11:35:39]
Звернення ГО "Кам'янецький тролейбус" до кам'янчан.
"Дорогі кам'янчани! Історія будівництва тролейбусної лінії в нашому місті одним нагадує комедію, іншим - трагедію, третім скидається на детектив... Ми спільними зусиллями збудували її майже на 80%, але втартили в один момент завдяки ласим до народного добра людям...
Більшість мешканців здогадується, де поділося майно тролейбусної лінії. Новий міський голова та його команда заявляють, що правоохоронці розбираються, хто ж поцупив наше добро...
Хоча в Україні прийнято державну програму розвитку електротранспорту, яка діятиме до 2015 року, вона сьогодні ще не діє. Чому так? Бо немає політичної волі верховної влади. Але, тим часом, наше місто вже нині може ввійти до переліку міст, у яких державним коштом має з'явитися тролейбусне сполучення, бо у нас - НІАЗ "Кам'янець", НПП "Подільські Товтри", місто увійшло до списку семи чудес України. Електротранспорт важливий для збереження архітектурних і природних пам'яток. Отже, нам не доведеться вдруге викладати громадські гроші на будівництво, що практично нереально.
Якщо людина, наділена владою, наприклад, депутат міської ради, виступатиме проти тролейбуса в нашому місті, нехай громада оцінить його належно та віддасть йому данину під час найближчих виборів!
Ми вимагаємо невідкладно розробити цільову програму розвитку електротранспорту в нашому місті, винести її на громадське обговорення та затвердити на сесії міськради!
Звертаємося до депутатів усіх рівнів рад, керівників трудових колективів, жителів мвста і району: підтримайте нас у цій благородній справі!
Зелену дорогу екологічно чистому транспорту!"
#8944
RE: To be or not to be. Перспектива элэктротранспорта в Каменце.   06.07.2009 [11:55:54]
А тем временем в Керчи достраивают уже третью очередь линии - к железнодорожному вокзалу. Открытие запланировано на 1 августа. К этой дате хотели также закупить 6 троллейбусов ЭлэктроЛАЗ Е-183, стоимостью свер миллиона каждый, но проблемы на львовском заводе внесли изменения в планы - покупать будут троллейбусы "Богдан". Похоже, головы керченских чинарей кризис не зацепил ...
#8946

You need to login or register to post comments.
< Пред.   След. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Каменец-Подольский
Блог
Политика
Коммуналка
Статьи
Каталог предприятий
Фото
Поиск на сайте
Открытки
Форум
Фестивали
Карта сайта
Веб-мастеру
Группы
Гостевая книга
Бронирование гостиниц
Партнеры сайта
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Місцеві лінки
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
Сейчас на сайте:
Гостей - 34