З давніх – давен відоме гасло: «Твоє здоров’я – в твоїх руках». Але щоб навчитися берегти здоров’я, треба знати про самих себе, про стан свого організму. Те, що в ранньому дитинстві закладається фундамент здорової людини – це аксіома.
Цілісно розглядається сьогоденні питання здоров’я дитини, як стан цілковитого фізичного, духовного і соціального благополуччя особистості. Саме з такого погляду розглядають здоров’я педагоги дошкільного навчального закладу № 5 «Олімпійський».
Дошкільний навчальний заклад № 5 «Олімпійський» відкрився в рік Олімпіади 1980 року, знаходиться в екологічно чистому, мальовничому куточку Руських фільварок.
На протязі багатьох років було, є і залишається одним із провідних завдань дошкільного закладу - охорона, збереження та зміцнення фізичного, психічного та духовного здоров’я дітей.
Девізом школи є: «Рух за дієвістю свого впливу може замінити будь – які ліки, але всі лікувальні засоби світу не в змозі замінити дії рухів».(Тіссо)
Пріоритетними завданнями Школи сприяння здоров’ю на навчальний рік є - формування культури особистості через емоційно – вольовий розвиток, соціальну адаптацію, розуміння пріоритету здорового способу життя, усвідомлення сили позитивного мислення.
Розробленням та реалізацією проекта «Школи сприяння здоров’ю» займалися всі учасники навчально – виховного процесу, керуючим органом була призначена Координаційна Рада, в склад якої входить – голова Координаційної Ради, завідуюча Олена Лисюк, заступник голови Координаційної Ради, вихователь – методист Оксана Гаврилюк, старша медсестра Валентина Фаліон, психолог Ольга Анфьорова, голова профкому Людмила Романюк, голова благодійного фонду «Щасливе дитинство» Наталія Бурлака , вихователь з фізичної культури Наталія Четвертак.
Об’єм щоденних дозованих фізичних навантажень гармонійно поєднуються з традиційними елементами загартування . В якості основних засобів загартування використовуються природні фактори зовнішнього середовища - повітря, сонце, вода – за умов дотримання індивідуального підходу при виборі методів загартування, поступового збільшення сили впливу природних факторів, систематичності.
В тісній співпраці педагогів, батьківського колективу та громадськості, ми продовжуємо формувати мотивацію здорового способу життя через емоційно-вольовий розвиток, соціальної адаптації, формування особистості лідера, фізично та психічно здорової людини.
У батьків і педагогів нашого дитячого садка є спільна мета – виховувати всебічно розвинену гармонійну особистість, здатну реалізувати себе у громадянському та професійному аспектах.
|