|
Наш Кам'янець-Подільський Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність. Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту. Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі. Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню. Прочитати повністю... |
Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського |
Автор: Ruslan Nazarets | |
27.11.09 | |
Післявоєнна відбудова і соціально-економічний розвиток Кам’янця-Подільського здійснювалась на основі генеральних планів розвитку міста. Останній з таких планів діє ще й сьогодні. Але зараз він вже застарів і не відповідає існуючим соціально-політичним та економічним умовам: змінився соціальний устрій країни, змінилася економічна система. В даний час проект нового Генерального плану пройшов громадські слухання та доопрацюється для затвердження та втілення в життя. В умовах розвитку глобалізаційних процесів все актуальнішим стає співпраця підприємств, міст, районів, областей, держав задля повноцінного використання ресурсного потенціалу шляхом обміну технологіями, інноваціями, фінансової підтримки. Наразі наше місто залучається до розробки та реалізації місцевих та регіональних проектів розвитку (активну участь в яких приймають заступники міського голови Андрухович В.М. та Демчук О.В. під головуванням міського голови Нестерука А.М.), що здійснюватимуться в напрямку транскордонного співробітництва Україна-Румунія, залучення грантових коштів проекту LINC фонду USAID, розробки Регіонального стратегічного плану, який охоплюватиме м. Чернівці, Хотин, Кам’янець-Подільський тощо та здійснюватиметься в напрямку розробки туристичних маршрутів, розробки спільних інноваційних проектів та залучення фінансових ресурсів. Нові умови існування спонукають до пошуку нових механізмів планування розвитку. На сьогодні в місті проводиться методична робота по розробці та контролю за виконанням планів економічного та соціального розвитку, серед яких важливе місце посідають Програма соціально-економічного та культурного розвитку міста, яка приймається щороку та охоплює всі галузі міського господарства із зазначенням основних тенденцій розвитку, завданнями та заходами на наступний рік; Стратегічний план економічного розвитку, останній із яких прийнятий 2006 року, містить основі завдання та напрямки діяльності влади на шляху економічного становлення міста. З огляду на його виконання розпочата робота по розробці нового Стратегічного плану із залученням громадськості міста. Необхідність даного документа визначається формулюванням бачення майбутнього стану міста, виявлення головних проблем та стратегічних цілей, визначення першочергових цілей та завдань, що неодмінно надає переваги при залученні потенційних інвесторів та реалізації грантових програм. Аналіз ресурсного потенціалу міста дає вичерпну відповідь про подальший напрямок його розвитку, серед яких чільне місце мають зайняти промисловість та туризм – на перший погляд несумісні, проте надзвичайно важливі та актуальні галузі економіки Кам’янця-Подільського. І в майбутньому хотілось ба бачити місто промислово розвинутим, охайним, з якісними дорогами, продуманою забудовою, доброзичливими міщанами. Кам’янець-Подільський повинен мати своє особливе обличчя: розвинену туристичну інфраструктуру; безкоштовну якісну медицину та доступну освіту; фестивалі на будь-який смак організовані як справжнє свято. Кожен мешканець міста мав змогу у вільний час послухати класичну музику, відвідати концерт чи виставу, цікаву виставку чи спортивне змагання. |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
03.12.2009 [15:30:30]
Який дріблінг! Куди там нашій пресі! ;) taras вас як представника народу до народних слуг вже страшно підпускати розбіжаться, хто на старості подасть стакан води?
|
#13729 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
04.12.2009 [06:47:13]
Да не VIK не разбежатся, а на старости лет я на них и не расчитываю. Хотя, два центра для стариков в городе работают и вроде даже неплохо.
Просто план похож на прожект с Васюками. Просто тезис - развивать промышленность. Здравый, правильный, но местная власть на него имеет два рычага: дешевая земля, освобождение от местных налогов. Все. А теперь вопрос, - Кто вложит в новое производство десятки(сотни) миллионов зеленых тугриков когда в стране восемнадцать лет идет передел собственности и сейчас начался очередной виток? Да никто и никогда. Вот у нас и стоят пустые здания СКБМЭТ, Петровского, Электроприбор, КПЭМЗ. А мы тут новые земли под цех отдаем, вместо того чтобы ввести прогрессивный налог на землю что под цехами, которые не работают. И заставить людей "почесать репу". |
#13730 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
05.12.2009 [13:06:44]
Zlom написав(ла):
Идея с ЖД-автобусом не для того чтобы черпнуть "копейки" с пассажиропотока(Этим успешно занимаются маршрутки). Прибыль берётся из других состовляющих. Например: Разница в ценах на квартиры. Цена квартир на черёмушках и на посёлках цем и сахзаводов может быть выравнена c каждой на пару тысяч долларов. Так как ЖД дорога компьютеризирована и всё движется по светофорам то и расписание движения такого транспорта - константа. Можно на календариках печатать, что позволяет Каменчанину планировать свои перемещения. Специалисты живущие на рабочих окраинах без проблем смогут подыскивать рабочие места независимо от места жительства. Это окупаемость для крупных предприятий, которые могут быть в доле. Земельные участки около остановок резко растут в цене, так как малый бизнес захочет разместить там свои магазинчики (Это же классика - Т.Драйзер). Движение и предпринимательства в свою очередь пополняет бюджет. Теперь о затратах. Самая дорогая штука в железнодорожных перевозках это строительство самой железной дороги. Срезание бугров, насыпи и т.д. и.т.п. Это всё уже ЕСТЬ!!! (На халяву). Остаётся купить или взять в аренду сами тепловозы Есть польские, есть Днепропетровские. Самое сложное будет "просунуть" движение автобуса в расписания МПС но это реально при прозрачности принятия решений, и при нормально организованной ПРЕЗЕНТАЦИИ НАМЕРЕНИЙ. С Уважением Андрей. |
#13772 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
05.12.2009 [16:47:08]
В місті немає потреби робити такі капіталовкладення, тому що вони не підкріпляться пасажиропотоком та не зможуть виправдати себе.
Гарні критерії.Під таким соусом можна нічого не робити для населення. А що взагалі корисного зроблено в місті останнім часом , що не тільки опрадано особистими фінансовими інтересами ?А як же суспільні інтереси? |
#13775 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
06.12.2009 [13:18:25]
Рельсовый автобус в Каменце??? ЗАЧЕМ??? Это как Вы себе представляйте??? На микрорайоне маршруткой к платформе+РА+от вокзала/автовокзала/платформы на сахзаводе маршруткой до нужного места? Это по деньгам сколько??? Рельсовый автобус/городская электричка оправдывает себя в городах-миллионниках. А реально, давайте метро выкопаем !
Алекс тут про детскую поликлинику писал. Если её выкинут на Матросова, что вполне логично, то вместе с этим нужно купить низкопольные автобусы для 12 маршрута и сделать его социальным, сняв проблему доставки мам с детьми. Что касается стратегии развития города - тут два приоритета - туризм и промышленность. В северо-восточной и юго-восточной части города ярко вырисовываются два промышленных парка. Вопрос лишь в привлечении инвесторов для освоения этих парков. |
#13784 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
06.12.2009 [18:19:18]
Разрешите присоединиться. Я целиком и полностью поддерживаю товарища Zlooma - ну не повезло местной власти с горожанами; ну тупыыые эти каменчане и не ценят титанических усилий местной власти!!! Вот власть обеспечила свет, газ, воду, тепло а люди этого не ценят! Депутаты горсовета ночей не досыпают - всё думают чтобы ещё такого сделать каменчанам чтобы те достойно оценили а люди в ответ говорят когда ж вы нажрётесь уже??? Помните господа что 30 мая не за горами - это ссудный день для депутатов горсовета.
|
#13786 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
06.12.2009 [21:48:11]
"Алекс тут про детскую поликлинику писал. Если её выкинут на Матросова, что вполне логично, то вместе с этим нужно купить низкопольные автобусы для 12 маршрута и сделать его социальным, сняв проблему доставки мам с детьми".
А може логічно викинути краще розважально - оздоровчий центр , яким забудували територію поліклініки .Не менш важливо , хто давав на таке дозвіл. Тут не обійшлося без наших народолюбів-чиновників. Схоже стиль їх роботи не змінився змінюватись не збирається. Прозоро і демократично. |
#13787 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
06.12.2009 [22:42:37]
ASTER написав(ла):
Вы считаете, что существующее помещение поликлиники подходящее ??? Да оно ещё в прошлом веке было непригодно!!! Там в коридоре вдвоём не протиснутся! А чем Подолье мешает поликлинике??? |
#13788 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
07.12.2009 [06:52:10]
По- перше воно знаходиться в центрі міста. По-друге, хто заважав його реконструювати і не будувати розважалку з пивом і банком , а побудувати нові приміщення.Так моможна все перевести на окраїну під приводом" корисності" для людей.А суть таких кроків в безмірній ненажерливості деяких людців.
|
#13789 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
07.12.2009 [07:12:18]
Trofimoff написав(ла):
Да не подходящее оно, но с ребенком пилить в маршрутке на окраину - совсем не хорошо. Хотя с точки зрения минимальных затрат за нормальное помещение, то логичнее всего перевести ее на русские. Туда хоть маршрутки не такие загруженные. А если как лучше людям, то все мед. учреждения, стоит концентрировать в одном месте чтобы люди не "метались" в лабораторию на один конец города, на узи в другой, на рентген в третий. |
#13791 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
07.12.2009 [08:46:08]
Samara написав(ла):
В Україні створено таку систему виборів, що навіть на місцевому рівні люди змушенні голосувати за партії. От і виходить, що як не крути а вибирати будемо знову тих самих. |
#13795 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
07.12.2009 [10:20:06]
taras написав(ла):
Ну, например с Подзамче, микрорайона, Первомайского, пос. Сахзавода и других районов к детсткой пешком и сейчас не идут. taras написав(ла):
Можно и на Русские, но детская больница на Матросова. Чтоб врачи не летали на приём через весь город, лучше уж всё в одном месте. Про маршрутки на Русские: Тарас, ради эксперимента, попробуйте сесть утром в 6, 2 или 10. В газели по 6 напихивается человек по 35. |
#13802 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
07.12.2009 [10:32:16]
Вот и прекрасное задание для стратегического плана развития Каменца. Как организовать так, что бы с ребенком в 3 месяца на ежемесячный осмотр врачей не нужно было пилить через весь город в переполненной маршрутке?
|
#13804 |
RE: Стратегічне бачення розвитку Кам'янця-Подільського
07.12.2009 [15:06:11]
alex написав(ла):
НУ Я СОГЛАСЕН С ВАМИ ТОЛЬКО ЧАСТИЧНО ИБО НЕЛЬЗЯ ПОКА ПРЕДУГАТАЬ РЕЗУЛЬТАТ ПРЕЗИДЕНТСКИХ ВЫБОРОВ А ОТ ИХ РЕЗУЛЬТАТА ОЧЕНЬ МНОГОЕ БУДЕТ ЗАВИСИТЬ НА МЕСТАХ. НЕ ИСКЛЮЧЕНА ПОБЕДА ЯНУКОВИЧА И ТОГДА МНОГИМ НЫНЕШНИМ БЮТОВЦАМ ПРИДЁТСЯ ВЕШАТЬ НА СЕБЯ БЕЛО-ГОЛУБЫЕ ЛЕНТОЧКИ. А ВООБЩЕ МНЕ ЖАЛЬ ДЕПУТАТОВ ГОРСОВЕТА - СКОЛЬКО РАЗ ПРИХОДИЛОСЬ УЖЕ МЕНЯТЬ ОРИЕНТАЦИЮ (ПОЛИТИЧЕСКУЮ)!!! ПОСМОТРИТЕ ТАМ ВЕДЬ ЕСТЬ ЛЮДИ КОТОРЫЕ ХОДИЛИ ЕЩЁ С ЛЕНИНЫМ НА ПИДЖАЧКЕ А ПОТОМ ПРИШЛОСЬ ВЕШАТЬ ТРИЗУБЕЦ А ПОТОМ ВООБЩЕ ПОНЕСЛАСЬ-ТО НДП; ТО С БУКВОЙ (о); ТО "ЗА ЕДУ"; И Т.Д. ЛИШЬ БЫ ТОЛЬКО СЛУЖИТЬ КАМЕНЧАНАМ; ЛИШЬ БЫ ТОЛЬКО ЗАБОТИТЬСЯ О ГОРОДЕ. ОНИ СВОИМ ГОЛОСОВАНИЕМ ОТДАЛИ ТВЭ В ОРЕНДУ; ТЕПЕРЬ ТРЕБУЮТ ВЕРНУТЬ НАЗАД - ВСЁ ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО ДЛЯ НАШЕГО БЛАГА!!!! ТОЛЬКО ВОТ БЛАГА ЭТОГО МЫ НЕ ВИДИМ И ВРЯД-ЛИ УВИДИМ!!! НАЗОВИТЕ ХОТЯ БЫ ОДНО КОМУНАЛЬНОЕ ПРЕДПРЯТИЕ В НАШЕМ ГОРОДЕ ПРОЦВЕТАЮЩЕЕ, ФИНАНСОВО УСПЕШНОЕ. Я НЕ ЭКОНОМИСТ НО ВИЖУ "СПЕЦКОМУНТРАНС" "РЕМБУД" И ДРУГИЕ - ЭТО ЛЕЖАЧИЕ ПРЕДПРИЯТИЯ!!! ВЕСЬ ЭТОТ СЫР-БОР - ЭТО ЛИЧНЫЕ АМБИЦИИ И ЖЕЛАНИЕ ПЕРЕНАПРАВИТЬ ФИНАНСОВЫЙ ПОТОК. УВЫ, НО ДЕЛО ДО ЗАДВИЖЕК В ПОДВАЛЕ ВРЯД ЛИ ДОЙДЁТ!!! ОЧЕНЬ БЫ ХОТЕЛОСЬ ОШИБИТЬСЯ.... |
#13814 |
< Попер. | Наст. > |
---|
© 2024, Кам'янець-Подільський Онлайн
Дизайн та розробка Logic Land Ltd.
|
Інформери | |
---|---|
Обмін лінками - отримати код »
|
Місцеві лінки |
---|
|