УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 

Наш Кам'янець-Подільський

        Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність.

        Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту.

        Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію.

        Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі.

        Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню.

Прочитати повністю...
«Гуманізація – щасливе життя дитини в школі, велика радість навчання»
Автор: Alex Andrushchak   
04.12.09

Школа повинна бути острівцем людяності і любові до дитини, творчості й постійного пошуку засобів для співробітництва з учнями, батьками, громадськими організаціями в ім’я досягнення кожним випускником успіху.

Розуміючи це, багато педагогів міста впроваджують у навчально-виховний процес ідеї гуманної педагогіки.Саме любов, взаєморозуміння, взаємоповага, співробітництво вчителя і дитини є основними складовими гуманної педагогіки. Відчути дитину серцем і допомогти їй навчитись відчувати навколишнє її серцем – ось що головне.

«Гуманізація – щасливе життя дитини в школі, велика радість навчання» - педагогічне кредо Кам’янець-Подільської спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня № 14 з поглибленим вивченням англійської мови.

Педагогічний колектив закладу під керівництвом досвідченого педагога та мудрого керівника Васильянової Наталії Сергіївни обрав своїми основними постулатами: віру в можливості Дитини, розкриття самобутньої природи в Дитині, повагу та ствердження її особистості, спрямування її на служіння добру й справедливості.

Натхнення та ідеї педагогічний колектив черпає із співпраці з Міжнародною Лабораторією Гуманної Педагогіки, яку очолює Шалва Амонашвілі.

Вчителі школи щорічно беруть участь у Міжнародних Педагогічних Читаннях з проблем гуманної педагогіки. Ось і цього року, в жовтні, директор школи Васильянова Наталія Сергіївна та вчителі Мельничук Валентина Станіславівна, Ковалішена Світлана Віталіївна разом з вчителями ЗОШ № 2 та ЗОШ № 10 Васильєвою Тетяною Іванівною, Топчій Людмилою Станіславівною та Федорчук Тетяною Анатоліївною були учасниками Міжнародних Читань з Гуманної Педагогіки «Щоб дарувати Дитині іскорку знань, вчителю треба увібрати море Світла».

СЗОШ № 14, єдина в Україні, з січня 2008 року включена в експеримент з питання «Реалізація ідей гуманної педагогіки». Провідна ідея експерименту – формування гуманістичної системи цінностей, виховання духовності, моральності. Вчителі вільно обирають сучасні методики викладання, що забезпечують широкий спектр можливостей для ефективного особистісного саморозвитку кожного учня. При проведенні директорських контрольних робіт мають право обрати завдання, що відповідають особливостям та можливостям їхнього класу. Забезпечується всебічна підтримка педагогічним працівникам, що запроваджують авторські програми, інноваційні навчальні технології. Демократично і об’єктивно проводиться атестація, підтримується та схвалюється адміністрацією кар’єрний ріст педагогів, участь у конкурсах, професійних змаганнях.

Гуманне педагогічне мислення, яке панує у колективі СЗОШ № 14, дає можливість постійного оновлення життя школи, багатогранної творчої діяльності учнів, батьків та вчителів. На уроках діти творять, задовольняють свої потреби у пізнанні, спілкуванні, переживають різноманітні почуття. Для них урок нагадує людину – «він добрий, веселий, радісний, цікавий, мудрий, хитрий...». Розвиток дитини, її успіхи поліпшуються, якщо пробуджуються і розвиваються пізнавальні інтереси. Як відомо, зв’язок тут взаємний, адже інтерес – це і умова, і результат якісного навчання.

  Коментарі відсутні.
Вам необхідно авторизуватись або зареєструватись, щоб розміщувати коментарі.
< Попер.   Наст. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Кам'янець-Подільський
Блог
Політика
Комуналка
Статті
Каталог підприємств
Фото
Пошук на сайті
Листівки
Форум
Фестивалі
Карта сайта
Веб-майстру
Групи
Гостьова книга
Бронювання готелів
Партнери сайту
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Місцеві лінки
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
сторінку переглядають:
11 гостей