|
16 березня в Кам'янці-Подільському відбувся брифінг для ЗМІ |
Автор: Ruslan Nazarets | |
22.03.10 | |
16 березня з ініціативи заступника міського голови Олега Демчука відбувся брифінг для ЗМІ. Олег Віленович довів до відома присутніх наступну інформацію. 24-26 лютого в Севастополі за підтримки компанії USAID проводився семінар «Культурні заходи як засіб економічного розвитку: - міжнародний досвід –український контекст», на якому були присутні представники з 25 міст України. Наше місто представляли заступник міського голови Олег Демчук та директор Фестивальної агенції «Ратуша» Дмитро Назаренко.Кримчани вивчали фестивальний досвід Чернівців, Львова, Києва, Дніпропетровська, Одеси і звичайно Кам’янця-Подільського. За словами Олега Віленовича, участь у такому заході, насамперед –це ще одна можливість промоції нашого міста. Досвід нашого міста у проведенні фестивалів було позитивно відзначено учасниками семінару та запрошено для участі у локальних заходах, проведення майстер-класів у Керчі, Феодосії, Євпаторії, Бахчисараї. Також, організатори заходу, відзначивши послідовний розвиток туристичної галузі Кам’янця виявили бажання відвідати один з фестивалі, що проводитиметься у 2010 році. Окрім того, наше місто отримало наступні пропозиції:
Інша цікава подія про яку розповів Олег Демчук – 11 березня в прес-центрі УНІА «Укрінформ»було проведено круглий стіл «Маркетинг територій в Україні: проблеми і перспективи», в якому взяли участь представники органів самоврядування, всеукраїнські громадські організації, провідні вітчизняні піар-компанії, журналісти. Організатори заходу таким чином вирішили привернути увагу широкої громадськості до проблем інноваційного просування українських регіонів і міст на принципах територіального маркетингу. «Адже в Україні, на цей час, територіальний маркетинг є неоціненим інструментом і незаслужено ігнорується в процесі управління територіями» - зазначив заступник міського голови. Маркетинговий підхід до управління територією є фундаментом комплексних перспективних програм розвитку населеного пункту, основою для партнерства з бізнесом. Громадою та іншими цільовими групами споживачів території. Кам’янець-Подільський запропоновано обрати одним із пілотних міст для розробки системи мотивації суб’єктів влади і бізнесу у створенні цілісного територіального продукту. Досвід міста буде використано в процесі розробки практичних рекомендацій по територіальному маркетингу органам місцевого самоврядування. Представники нашого міста братимуть участь у реалізації загальнонаціонального проекту просування українських територій «Українські території / PROMO». |
< Попер. | Наст. > |
---|
© 2024, Кам'янець-Подільський Онлайн
Дизайн та розробка Logic Land Ltd.