|
У календарі: Нет событий
|
«Круглий стіл» на тему „Обговорення змін до Положень про центри” |
Написал Alex Andrushchak | |
08.04.10 | |
23 березня 2010 року за ініціативи управління праці та соціального захисту населення проведено «круглий стіл» на тему „ Обговорення змін до Положень про центри” з головами громадських організацій інвалідів, ветеранів та пенсіонерів. На засіданні «круглого столу» начальник управління праці та соціального захисту населення презентувала зміни до Положень про соціальний центр «Надія» та ЦМСР «Довголіття». Внесеними змінами збільшено коло осіб, які матимуть право на отримання соціальних послуг - це інваліди 3 групи (незалежно від причини інвалідності), хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги; громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення, нижчий ніж встановлений законом прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність. Структури центрів будуть приведені у відповідність до діючого законодавства. Запрошені на «круглий стіл» голови громадських організацій, які об’єднують ветеранів, пенсіонерів, «чорнобильців», осіб з особливими потребами взяли активну участь в обговорені внесених змін до Положень про центри. В ході засідання прийняті такі рекомендації:
Зазначені рекомендації всі присутні схвалили своїми підписами. А 25 березня 2010 р. проекти Положень про центри та рекомендації схвалені на засіданні постійно діючої депутатської комісії з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення. |
< Пред. | След. > |
---|
© 2024, Каменец-Подольский Онлайн
Дизайн та розробка Logic Land Ltd.