УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 

Наш Кам'янець-Подільський

        Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність.

        Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту.

        Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію.

        Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі.

        Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню.

Прочитати повністю...
Чергове засідання виконавчого комітету Кам'янець-Подільської міської ради
Написал Alex Andrushchak   
04.01.11

«Єдиним можливим рішенням, яке дозволить безперебійно функціонувати міському господарству у 2011 році, є рішення про підняття тарифів» – таким підсумком завершила свій виступ начальник управління економіки міської ради М. Гурська, яка доповідала на засіданні виконавчого комітету. У Кам’янці-Подільському тарифи не піднімались впродовж майже трьох останніх років. Порівняно з іншими містами діючі, на сьогодні, тарифи у нашому місті – 0,83 грн, тоді як у Нетішині 1, 83; у Броварах 1,57грн; в Чернівцях -0,95 грн; Ужгороді 0,96 грн; Івано-Франківську- 0, 94 грн.

Питання на часі давно. Неодноразово до теми зверталися ЗМІ, проте жоден із попередніх керівників не бажав отримати від виборців сумнівні «дивіденди» напередодні виборів. Проблеми замовчувалися, не надходило відповідних коментарів від влади, депутатів міської ради, керівників комунальних підприємств. Між тим борги за надані послуги зростали з кожним днем, адже підприємства все далі працювали собі у збиток. Місто на грані колапсу – сумний спадок, що отримав сьогоднішній міський голова Михайло Сімашкевич. Довелося робити корективи.

23 грудня на черговому засіданні виконавчого комітету були прийняті єдині можливі рішення, які дозволять зберегти тепло, гарячу воду у домівках кам’янчан, забезпечити стабільний рух міського транспорту.

Коментує міський голова Михайло Сімашкевич: «Я розумію, що сьогодні прийняття таких непопулярних рішень не красить обличчя міської влади. Але іншого виходу немає. Досить жити в брехні, зізнаймося про те, що місто потопає в боргах і задихається вже не один рік від них. Сьогодні міська влада вимушена підвищити ціни не тому, що такий лихий Сімашкевич, а тому, що того вимагає час.

Ми живемо за тарифами, які були прийняті ще у травні 2008 році. За цей період в два роки ціни на будівельні матеріали виросли на 30%, збільшилася вартість пального на 27%, заробітна плата зросла на 58%. На сьогодні постала жорстка необхідність в перегляді тарифів.

Нові тарифи розраховані згідно “Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 травня 2009 р. №529. Рішення, яке ми сьогодні вимушені затвердити, було підготовлено ще на початку 2010 року виконавчим комітетом міської ради минулого скликання. Зрозуміло, що напередодні виборів, їх не вигідно було демонструвати.

Не будемо займатися політиканство, нам з вами потрібно працювати і дбати про сьогодення, майбуття наших дітей, онуків, нашого міста. А у нас дефіцит бюджету 2011 року становить понад 27 мільйонів гривень, а отже працювати нам буде над чим».

У зв’язку з підвищенням цін на пальне, будівельні матеріали, газ та інше є необхідність у збільшенні тарифів за квартплату. На даний час фінансово-економічний стан підприємств є критичний, що призводить до ще більшої зношеності житлового фонду на неможливого надання якісних та своєчасних послуг по утриманню будинків та прибудинкових територій. Заборгованість населення станом на 01.12.2010р. становить майже 2 млн грн.

Кам’янчанам відомо, що розрахунки тарифів на послуги з будинків і споруд та прибудинкових територій проходили громадські слухання в серпні – вересні цього року. Якщо звернути увагу на порівняння тих розрахункових середньозважених тарифів з якими комунальні підприємства ішли на громадські слухання то ми побачимо ,що середня вартість з ПДВ 1 м. кв. по місту пропонувалась 1,60грн., а у такому варіанті, який затверджено сьогодні – вона складе 1,08грн.

Проаналізувавши на скільки зросте в середньому сплата однієї сім’ї ми побачимо що на двохкімнатну – це близько 12,0грн. а на трьохкімнатну квартиру біля 15грн в місяць. Наше місто на сьогодні майже має найнижчий розмір середнього тарифу, а після його затвердження ми будемо у першій десятці серед 30 міст України, де найнижчі тарифи. – йдеться у обґрунтуванні управління економіки міської ради, яке займалося підготовкою проекту рішення виконавчого комітету міської ради.

Щодо тарифів на пасажирські перевезення, які також зазнали змін, міська влада змушена піти назустріч перевізникам, які за меншу плату просто відмовляються здійснювати перевезення пасажирів. Спілка перевізників приватно-пасажирського транспорту вперше порушила дане питання ще навесні 2010 року.

Джерело: http://kam-pod.gov.ua/?p=7338

  Нет комментариев.
You need to login or register to post comments.
< Пред.   След. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Каменец-Подольский
Блог
Политика
Коммуналка
Статьи
Каталог предприятий
Фото
Поиск на сайте
Открытки
Форум
Фестивали
Карта сайта
Веб-мастеру
Группы
Гостевая книга
Бронирование гостиниц
Партнеры сайта
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Місцеві лінки
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
Сейчас на сайте:
Гостей - 15