УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 
У календарі:
Нет событий
Перспективи розвитку електротранспорту в Кам'янці-Подільському
Написал Alex Andrushchak   
10.08.11

Громадська рада (голова Ірина Старостіна) провела розширене засідання з обговорення питання про перспективи розвитку електротранспорту в місті. Громадська організація «Кам`янець-Подільський тролейбус» надіслала до Громадської ради лист із проханням сприяти у проведенні круглого столу з питань майбутнього транспортного сполучення міста. Своїми баченнями, розрахунками та пропозиціями поділились активісти Володимир Грицанчук, Володимир Дзюбак, Олександр Ковальчук, Борис Кетлінський. Члени цієї громадської організації звітували про проведену роботу, проекти, плани та досвід з впровадження електротранспорту у інших містах України (зокрема йшлося про вивчення функціонування тролейбусної лінії у Івано-Франківську).Участь у засіданні взяли міський голова Михайло Сімашкевич, його заступник Сергій Бабій, депутат міської ради Наталія Кіященко, члени Президії Громадської ради, екологи, представники громадських організацій. Розмова була цікавою та бурхливою. Вивчались і напрацювання щодо відновлення тролейбусної лінії у Кам`янці-Подільському і можливості залучення інвесторів з України та з-за кордону. З економічної точки зору проблеми обґрунтував директор Департаменту економіки та розвитку інфраструктури міста Володимир Хмелюк. Володимир Васильович отримав і низку питань та завдань щодо економічних обрахунків різних варіантів запровадження електротранспорту. Взяли до уваги представники громадськості і сучасні світові розробки у галузі екологічного транспорту. Так, останніми роками йдеться про гібриди машин. Електробуси і тролейбуси будуть йти на зближення і стануть єдиним видом транспорту. За цією концепцією, верхня контактна мережа буде замінена станціями підзарядки, які зможуть заряджати транспортний засіб під час його зупинки на зупинці, і цієї підзарядки вистачить для того, щоб доїхати до наступної зупинки. Висловлювались і ідеї щодо запуску виробництва конденсаторів у нашому місті на площах одного з незадіяних підприємств. Зацікавила присутніх інформація екологів-науковців Олександра Нікітіна та Людмили Любінської щодо забруднення навколишнього середовища та складової впливу транспортних викидів.

Підсумовуючи різнопланові думки та суперечки навколо того, чи є майбутнє у розвитку тролейбусного парку у місті, представники громадськості та місцевої влади були єдині у тому, що електротранспорт у Кам`янці-Подільському мусить бути. Час реалізації цього проекту залежить від того, наскільки швидко вдасться знайти інвестора та фінансування, адже електротранспорт в Україні вигідний тільки у разі державних дотацій на його впровадження і подальшу роботу.

Міський голова Михайло Сімашкевич поінформував присутніх про ті кроки, які уже зроблені на цьому шляху міською владою спільно із громадською організацією «Кам`янець-Подільський тролейбус» та розповів про плани на майбутнє, подякувавши Громадській раді за розуміння та ініціативу з розвитку саме тих питань, які сьогодні на часі і у владі , і у громаді.

«При оцінці та прийнятті рішень мають бути враховані думки та пропозиції кам`янчан» – підкреслила, завершуючи засідання, голова Громадської ради Ірина Старостіна.

Сектор з питань внутрішньої політики відділу з обслуговування міської ради.

http://kam-pod.gov.ua/?p=13425

 
Обсуждение (1 комментариев)
Перспективи розвитку електротранспорту в Кам'янці-Подільському   17.08.2011 [15:20:00]
Обговорення статті: Перспективи розвитку електротранспорту в Кам'янці-Подільському

Цитата:
А вот интересно, возможность пуска по уже СУЩЕСТВУЮЩИМ железнодорожным путям, ЖД Автобусов обсуждались? Ведь ни для кого не секрет, что трение качения по гладкой поверхности в разы уменьшает затраты на сжигание топлива! Ну соответственно и выброса СО2. Парачка таких ЖД автобусов могла бы соединить Районы Цем Завода, Черёмушек, Жовтневе, Сах Завода, а также веткой Смирнова и Микрорайона. Запрограммировав маршруты в РАСПИСАНИЕ ДВИЖЕНИЯ можно было на календариках отпечатать ВРЕМЯ и МЕСТО нахождения Вагона ЖД Автобуса. Таким образом специалисты из разных отдалённых районов в Каменце могли бы выбирать РАБОТУ не поближе к дому, а в ЛЮБОЙ ТОЧКЕ ГОРОДА! Выгода в том, что ЖД пути УЖЕ проложены за Советские Деньги, уровни подьёмов и спусков минимальны, пустыри вдоль дороги и особенно в районах остановок резко поднимутся в цене. См Т.Драйзер "Финансист". И таким образом самые ДЛИННЫЕ МАРШРУТЫ по периметру самых больших транспортных "колец" Каменца будут поставлены на гладкое трение качения. А вот "меридианные" короткие маршруты от Старого Города и в разные стороны можно и нужно делать - ЭЛЕКТРО!!! С ОТДАЧЕЙ ЭНЕРГИИ В СЕТЬ на спусках и использовании её на подьёмах, как в Ялтинско - Симферопольском троллейбусе.

http://kampod-online.livejournal.com/98685.html?thread=1405
#37514

You need to login or register to post comments.
< Пред.   След. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Каменец-Подольский
Блог
Политика
Коммуналка
Статьи
Каталог предприятий
Фото
Поиск на сайте
Открытки
Форум
Фестивали
Карта сайта
Веб-мастеру
Группы
Гостевая книга
Бронирование гостиниц
Партнеры сайта
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
Сейчас на сайте:
Гостей - 14