УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 

Наш Кам'янець-Подільський

        Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність.

        Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту.

        Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію.

        Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі.

        Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню.

Прочитати повністю...
Скільки потрібно вагонів, щоб вивезти український чорнозем?
Написал Володимир   
15.12.11

В Китаї завершується будівництво 2 тисяч вагонів для  транспортування чорнозему, у країнах  Європейського Союзу теж повним ходом йде будівництво подібних транспортних засобів. США й Канада розпочали будівництво танкерів-землевозів для транспортування родючих ґрунтів з України.

Такі повідомлення сьогодні здаються фантасмагоричними. І не дай Боже, щоб вони стали реальністю.  На жаль, олігархічна кліка, яка сьогодні находиться при владі, робить все можливе, щоб перетворити страшну казку в реальність.

Верховна Рада ухвалила в першому читанні закон про ринок землі. Незважаючи на протести громадськості, різку критику експертів депутати проголосували за продаж землі.

Не треба бути випускниками кембриджів і гарвардів й видатним математиком, щоб зрозуміти, куди ми прийдемо у разі ухвалення закону в цілому. Але кнопкодави в парламенті, які натиснули кнопки "за" й національні інтереси -  поняття несумісні.

Залишаються громадяни України, які не хочуть бути кріпаками на своїй землі, яка їм не належить.

Ще в 2001 році сказала Колишній генеральний секретар ООН Кофі Аннан сказав: "Збройні конфлікт у світі все частіше будуть виникати через прісну  воду і доступні  продукти харчування, а зовсім не через нафту і газ".

31 жовтня на Землі народився 7 мільярдний житель планети, до 2050 населення нашої планети може скласти 10 мільярдів.

З ростом населення Землі і росте кількість природних катаклізмів, що в свою чергу зрізко зменшує площі для виробництва сільськогосподарської продукції. За даними ООН, лише за останніх кілька  на  років ціни  на продукти харчування зросли в 2-3 рази. Та й не потрібно офіційної статистики, зайдіть в найближчий супермаркет й переконайтеся самі.

В Україні - 41,6 млн. га. Родючих чорноземів. І уже сьогодні за інформацією Асоціації фермерів - 12 млн. української землі орендують іноземці. Це  ще  до прийняття закону про ринок землі! За інформацією цієї ж Асоціації,  Китай формує спеціальний  фонд в розмірі  $400 млрд. для того, щоб заволодіти українськими чорноземами.

І хто повірить українським корумпованим бюрократам, що землю іноземцям продавати не будуть? Я ні. Вірю, що ви теж.

Сьогоднішня влада готова продати все, в тому числі українську землю. Вона це демонструє щоденно. Здача Севастополя  - тому підтвердження.

Наша земля, це все, що у нас з вами залишилося. Це не пафос й не урапатріотизм. Це реальність.

І я не хочу, щоб мої діти мені колись сказали: "Тато, а правда в Україні БУЛИ найкращі чорноземи у  світі?". Вірю, ви теж не хочете почути цих страшних слів!

2011-12-14    Володимир Манько

 
Обсуждение (3 комментариев)
Скільки потрібно вагонів, щоб вивезти український чорнозем?   15.12.2011 [15:02:33]
#43649
Скільки потрібно вагонів, щоб вивезти український чорнозем?   15.12.2011 [18:33:17]
Маніпуляція свідомістю. Та спроба роздмухати вогонь.
Навіть не фахівець, має розуміти,
що земля - чорноземи, це в першу чергу екосистема.
Завезіть в пустелю, вагони чорнозему, але пустеля залишиться пустелею.
В сучасній агро технології, давно існує, таке слово як гідропоніка, яка дозволяє навіть в пустелі без наявного чорнозему отримувати гарні плоди, рослинних культур.

Израиль спасает Россию от голода!
http://izrus.co.il/dvuhstoronka/article/2010-07-23/11028.html

І ті самі китайці, у цій темі, на відміну від нас, не пасуть задніх
Международный симпозиум по почвенному и беспочвенному выращиванию 2012 пройдет в Шанхае, Китай, с 22 по 25 мая 2012 года.
http://gidroponika.com/content/view/814/236/#axzz1gd51fuQ7
#43659
RE: Скільки потрібно вагонів, щоб вивезти український чорнозем?   15.12.2011 [19:54:47]
І тим не менше, під час ІІ Світової німці вивозили з України чорнозем. А нещодавно бачила в новинах, як реально за допомогою техніки здирають верхній родючий шар, вантажаьь і вивозять. Цілі поля продають у такий спосіб
#43666

You need to login or register to post comments.
< Пред.   След. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Каменец-Подольский
Блог
Политика
Коммуналка
Статьи
Каталог предприятий
Фото
Поиск на сайте
Открытки
Форум
Фестивали
Карта сайта
Веб-мастеру
Группы
Гостевая книга
Бронирование гостиниц
Партнеры сайта
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Місцеві лінки
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
Сейчас на сайте:
Гостей - 6