|
Формула 1. Гран-прі Франції – 22 червня, Маньї-Кур. |
Written by Alex Andrushchak | |
nedilya, 22 cherven` 2008 | |
За результатами кваліфікації перший ряд здобули пілоти Ферарі - Кімі Райконен та Феліпе Маса. Для Ферарі це 200-ий поул за всю історію команди. Третій результат показав Хемільтон але він має штраф у 10-позицій через зіткнення на піт-лейн на гран-прі Канади, отже він стартуватиме тільки 13-м. Через штраф Льюіса третім у гонку відправиться Фернандо Алонсо, Рено. Четвертий - Ярно Трулі, Тойота. Тільки 5-м стартуватиме переожець попередньої гонки Роберт Кубіца, БМВ-Заубер. Далі, пілоти Ред Була, Марк Вебер та Девід Кулхард. Тімо Глок, Тойота та Нельсон Піке, Рено займають відповідно 8-му та 9-ту позиції. Десятим у гонку відправиться Хейкі Ковалайнен, Макларен. Його також було оштрафовано на -5 позицій на старті через надто повільне повернення в піт після свого швидкого кола. І ще один пілот був покараний штрафом у 10 позицій на стартовій решітці, це Ніко Росберг, Вільямс. Причина та ж сама, що і у Льюіса Хемільтона - зіткнення на піт-лейн. Відразу декілька команд середняків змогли пробитися у топ-10, це Рено, Тойота та Редбул. Очікується що саме між ними і відбудеться найзапекліша боротьба. Ну і звичайно, що Ферарі доведеться вести оборону від переслідувачів. Макларену після накладених штрафів доведеться прориватись з глибини пелетону але зважаючи на швидкісь, яку демонструють срібні стріли у цьому році, попадання в очкову зону та навіть на подіум не виглядає фантастичним. Зважаюче на все це гонка обіцяє бути цікавою. Всі готові до формовочного кола. Хемільтон стартує на софті а 7 перших учасників на більш жорсткому типі гуми. Напередодні за прогнозом обіцяли дощ, і він може початись у будь-яку хвилину, але схоже старт буде сухим. Старт гонки! В першому повороті Райконен, Маса, Трулі, Кубіца, Алонсо. Аварій нема. Хемільтон проходить Фетеля у шикані але при цьому зрізає поворот, це штраф? Кулхард та Батон втратили дуже багато позицій на старті. Трулі зміг пройти Алонсо в шпильці. Хемільтон вже позаду Ковалайнена, який йде дев’ятим. На повторі видно, що на старті гонки Хемільтон допустив невеликий контакт з Ковалайненом. Барікело - 17-ий, хоча стартував останім, через заміну коробки передач на його боліді. Райконен лідирує з відривом у 2 секунди від Маси, Хемільтон проходить Ковалайнена а Батон добирається у піт зі зламаним переднім крилом. Хемільтон вже підібравя до Піке. Піт Батона та заміна носового конуса. Відрив Маси від Трулі складає біля 6-и секунд. Схоже, що Піке стримує Макларен, тому Хемільтону за всяку ціну необхідно пройти Піке. А слідом за Хемільтоном йде Ковалайнен, отже попереду подвійна боротьба з Рено. Хемільтон під розслідуванням, напевно за зрізку шикани. Райконен - 3 сек - Маса - 8.5 сек - Трулі - 2.3 сек - Алонсо. Алонсо змушений захищатись від Кубіци, тому Трулі вдається від’їзжати від нього. Хемільтону поки не вдається пройти Піке. Кращий час кола від Райконена - 1:16.667. Підозрюємо, що в баках боліда Хемільтона дуже мало палива, отже затримка за Піке не грає йому на руку. Ферарі помітно відірвались від пелетому, між Масою та Трулі вже близько 11 секунд. Хемільтон отримує штраф у вигляді проїзду через піт-лейн за зрізку шикани і відразу ж заїзджає в гаражний перевулок. Він повертається у гонку на 13-ій позиції. Алонсо в піті, схоже він також кваліфікувався з малою кількістю палива. Бюрдє пресингує Накаджіму в боротьбі за 14-му позицію. Алонсо повердається у гонку 12-м. Очікуємо боротьбу між Хемільтоном та Алонсо які зараз 13-ий та 12-ий відповідно. Другий піт від Батона, певно в цей раз плановий. І розпочинається активна боротьба між екс-партнерами Хемільтоном та Алонсо. Це не був плановий піт-стоп Батона, він сходить. Хемільтон проходить Алонсо та виходить на 12-ту позицію. Хемільтон у піті з 12-ї позиції, був контакт при обгоні? Зміна гуми та заправка, схоже пошкоджень немає. Трулі в піті, Кубіца також. Вони повертаються в гонку у тій же послідовності, обидва на жорсткому типі гуми. Райконен у піті, 9.4 сек зупинка, жорсткий тип. Глок також у піті. Сутіль у піті. Маса лідирує. Маса у піті, також 9.4 сек, він також залишається на жорсткішому типі гуми. Маса повертається у гонку на 2-ій позиції. Вебер в піті з 3-ї позиції, 8.4 сек, жорсткий тип. Веберу вдається пройти Алонсо завдяки піт-стопу. Макларен готовий до піт-стопу, чекаємо Ковалайнена. Піке йде 3-ім, він ще не зупинявся. Піке та Ковалайнен звертають у піт одночасно. Вони повертаються в гонку у тому ж порядку. Кулхард у піті з 5-ї позиції, Бюрде з 14-ї. Ковалайнен проходить Піке на виїзді з піт-лейн, проблеми у Рено? Бюрде повертається на 18-ї позиції, за ним тільки Сутіль. Хемільтон проходить Росберга у шпильці і виходить на 16-ту позицію. Дощ все ще очікується під час гонки. 7.6 сек піт-стоп Фетеля. Такий самий швидкий піт-стоп Хайфельда, він залишається на жорсткому типі. Фізікела в піті з 14-ї позиції. Не зупинялись ще Накаджіма, Барікело та Росберг, певно у них тактика однієї зупинки. Кубіца вже активно пресингує Трулі в боротьбі за 3-ю позицію. Гонка підходить до екватора і Барікело у піті. Райконен сповільнюється, це проблеми у Ферарі? Накаджіма у піті. Райконен програв секунду Масі на останьому колі. Ще півсекунди здобуває Маса на останьому колі. Тільки 0.6 сек між Райконеном та Масою. Райконен дозволяє Масі пройти його, він їде надзвичайно повільно. Якість проблеми з вихлопом у Ферарі, можливо це причина втрати темпу. На повторі видно, що вихлопна труба горить на ферарі, Кімі не зможе продовжити гонку? Вільямс готовий до першого і останнього піт-стопа Росберга. Піт Росберга тривав 9.9 сек, жорсткий тип. Райконен програє по секунді на колі Трулі, який йде третім. Ковалайнен проходить Вебера і виходить на шосту позицію. Алонсо в піті для 2-ї зупинки, він повертається у гонку 12-м. Райконену вдається підтримувати, якийсь темп, але він втрачає по секунді на колі. Сутіль в піті. Хемільтон знову проходить Алонсо і виходить на 12-ту позицію, але ж йому ще треба зупинятись. Кубіца в піті з 4-ї позиції. Бюрде в піті. Останє коло Райконен пройшов у темпі Маси. Фетель в піті з 10-ї позиції, Хайфельд в піті. Вебер в піті з 5-ї поизиції, Глок також заїзджає на піт-лейн. Трулі в піті, чи вдасться йому повернутись перед Кубіцею. Піке в піті. Трулі вдається залишитись перед БМВ після піт-стопу. Райконен в піті. Чи вдасться механікам Ферарі допомогти йому? Ковалайнен та Кулхард в піті. Ковалайнен випереджає Кубіцу за рахунок піт-стопу. Лідер гонки, Маса, в піті. 6.3 сек зупинка для бразильця. Маса - 13.4 - Райконен - 18.0 - Трулі. Фізікела в піті для другої зупинки. Після другої хвилі піт-стопів, схоже, що ферарі йде до дубля, якщо звичайно проблеми з вихлопом не завадять Кімі. А от за 3-тю позицію боротьба розвернеться не на жарт. Барікело в піті, несподівана зупинка. Хемльтон проходить Глока і виходить на десяту позицію. На камерах почали з’являтись краплі дощу. До завершення гонки 12 кіл. Темп Маси значно впав, Накаджіма в піті а він на тактиці одного піт-стопу. Трулі під пресингом Ковалайнена. Дощ ніби зупинився. Трулі захищається а до цієї пари вже пристроївся Кубіца. На повторі видно полум’я, що виривається з боліда Райконена, схоже саме це причина такого темпу фіна. Якщо Трулі вдасться захистити свою позицію, то це буде перший подіум з часу гран-прі Іспанії, 2005. 5 кіл до завершення гонки. Чи протримається Ферарі Райконена цих п’ять кіл? Відрив Кімі від Трулі складає 19 секунд, навіть якщо програвати 2-3 сек на колі, цього повинно вистачити для збереження місця. Отже питання чи витримає техніка. Обидві Ферарі зараз чи не найповільніші на треку але їх перевага це дозволяє. Кубіца схоже відколовся від боротьби Трулі-Ковалайнен. Піке проходить Алонсо після помилки іспанця. Ковалайнен допускає контакт при спробі пройти Трулі. Позиції не змінились. Фініш! Маса здобуває перемогу і захоплює лідерство в чемпіонаті. Кімі повертається додому тільки другим. Трулі на подіумі! Ковалайнен здобуває тільки четверту позицію. Кубіца тільки п’ятий і це можна розцінювати як невдачу для БМВ. Вебер вже традиційно заробляє очки для Редбула - він шостий. Перші очки в чемпіонаті для Піке, до того ж йому вдається обійти свого напарника, дворазового чемпіона світу Алонсо. А замикай очкову зону саме Фернандо Алонсо. В чемпіонаті пілотів перше міце займає Маса, на другому Кубіца, третій Райконен. Відриви між пілотами 2 та 3 очки відповідно. В командному заліку Ферарі здобуває дубль та відривається від БМВ на 17 пунктів, третя команда чемпіонату - Макларен. Ось і все, гран-прі Франції закінчилось. Всі коментарі до гонок Формули 1 на сайті Кам'янець-Подільський Онлайн |
Формула 1. Гран-прі Франції – 22 червня, Маньї-Кур.
22.06.2008 [13:34:05]
** Обговорення статті: Формула 1. Гран-прі Франції – 22 червня, Маньї-Кур. **
Цікаво, що ж там сталось з болідом Кімі? |
#204 |
< Prev | Next > |
---|
© 2024, Kamyanets’-Podil’s’kyi Online
Дизайн та розробка Logic Land Ltd.