УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 
У календарі:
Нема подій
Звернення від депутата Кам'янець-Подільської міської ради Валерія Гордійчука
Автор: Alex Andrushchak   
09.01.12

Нещодавно мені як і всім депутатам міської ради довелося ознайомитися із статистичними даними, які стосувалися якості надання комунальних послуг у Кам’янці-Подільському.

Викладена інформація мене як депутата міської ради, директора найбільшого комунального підприємства та й просто мешканця нашого міста не просто обурила, а відверто шокувала своєю безглуздістю та неправдивістю. Саме тому вирішив вкотре звернутися до громади.

Так, 15 грудня під час пленарного засідання міської ради було затверджено «Програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Кам’янця-Подільського на 2012-2015 роки». У цей час я перебував у відрядженні в Києві, де займався питанням виділення додаткових коштів на модернізацію нашого обладнання. Тому на сесії я не був присутнім. Але з розповіді колег та з матеріалів у ЗМІ знаю, що це питання заслуховувалося, було відзначено ряд позитивних змін у комунальному господарстві міста, які сталися за останній рік.

Проте у самій програмі я побачив розділ №5«Оцінка якості житлово-комунальних послуг та рівня задоволення ними потреб населення», який зовсім не залишив приводу для оптимізму для КП «Міськтепловоденергія». Виявляється, що у місті періодично проводиться опитування громадської думки щодо оцінки якості комунальних послуг. Не вказано, хто і коли проводив такі опитування, якою була статистична вибірка. Але результат вражає: лише 30% опитаних оцінили роботу КП «Міськтепловоденергія» з тепло-, водопостачання та водовідведення як задовільно, а от 68% визнали її незадовільною.

Щодо технічного обслуговування внутрішньо будинкових інженерних мереж, то тут взагалі катастрофічна ситуація – 76% респондентів негативно оцінюють якість роботи. Тобто виходить, що майже 70-80% мешканців міста незадоволені якістю послуг КП «Міськтепловоденергія».

Цікаво, що 60% опитаних задоволені роботою ЖЕКів, і тільки 32% – поставили їм оцінку «незадовільно».

Читаючи та аналізуючи цю інформацію, виникає відчуття, що хтось щось переплутав, або навмисно наводить «тень на плетень» для відволікання уваги від серйозних проблем в роботі ЖЕКів.

Хто кого опитував та як формулював запитання можна тільки здогадуватись.

Але навіщо такою псевдостатистикою спотворювати реальний стан справ у ЖКГ Кам’янця-Подільського?

Послуги з водопостачання та водовідведення в місті надаються цілодобово, на теплопостачання теж гріх жалітися. Звичайно, що при роботі такого великого та складного господарства інколи виникають збої чи аварії, які оперативно усуваються. Відомо, що в Україні є чимало міст, де вода подається за графіком та й ще й сумнівної якості – жовтого чи синього кольору, є проблеми з теплом, але й там, напевно, не буде такого масового незадоволення з боку населення.

Статистика звернень від споживачів багатоквартирних житлових будинків до диспетчерської служби КП «МТВЕ» за 11-ть місяців 2011 року говорить таке: щодо центрального опалення – 1465 звернень, з холодного водопостачання – 2576 звернень. Якщо порівняти кількість звернень та кількість абонентів, то вийде, що на проблеми з центральним опалення скаржаться – 7,32%, а на холодну воду та водовідведення – 7,15%. А звідки ж тоді взялася цифра 68%.

Також ми проаналізували кількість звернень, які проходять через приймальню директора. За два з половиною місяці опалювального сезону надійшло всього 64 звернення щодо неякісного опалення. З них – 50 звернень припали на жовтень, коли починався опалювальний сезон та відбувалася наладка систем. Це нормальне явище. А от за листопад та грудень надійшло всього 14 (!) заяв від 100-тисячного міста. Хіба це не показник якості роботи?

Крім того, за цей час не було депутатських запитів щодо неякісної роботи нашого комунального підприємства, не створювалося ніяких комісій, не надходило запитань від ЗМІ. Значно зменшилася кількість тих, хто скаржиться міському голові у програмі «Міська кухня». Виникає питання: де ж ті 70% незадоволених, чому вони нікому не скаржаться?

Особливу увагу хотів би звернути на обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Тут найчастіше виникають проблеми, які ми намагаємося усувати. Нещодавно моїм наказом було проведено реорганізацію районів теплових мереж – з трьох залишилося лише два, проте створено спеціальну дільницю внутрішньобудинкових мереж. Це новий підрозділ, який займається лише обслуговуванням житлових будинків.

Всього за 20 днів роботи після реорганізації ми маємо значні результати: вирішено проблему десятирічної давності з опаленням та гарячою водою в будинку по вул. Панівецькій, 13а, покращено теплопостачання в будинку по вул. Червоноармійська, 8. По вул. Червоноармійська, 46 вдалося відкрити підпільні канали та подати тепло. Значно зменшилася кількість затоплень підвалів, відремонтовано 42 стояки. Працівники цього підрозділу самотужки складають дефектні акти, які будуть включені у план капітального ремонту на 2012 рік. До речі, до цього таку роботу нібито проводили ЖЕКи, але коли довелося передавати нам на баланс мережі, то виявилося, що в них немає ні схем, ні планів, взагалі ніяких документів. Але при цьому говорять, що вони працюють значно краще, ніж ми.

За 2011 рік ми значно покращили свої фінансові показники – на 3 млн. грн. зменшили свої збитковість. Це при тому, що тарифи у нас діють на рівні 2009 року і не покривають витрат на виробництво послуг.

ЖЕКи з 1 січня 2011 року працюють за економічно обґрунтованими тарифами.

Люди все це повинні знати і робити власну оцінку. Я впевнений, що вона суттєво відрізняється від цього «лжеопитування».

Тому вкотре звертаюся до кам’янчан із закликом до співпраці. Прошу вас повідомляти КП «Міськтепловоденергія» про всі недоліки, які виявляються у нашій роботі, і ми разом спробуємо їх вирішити, щоб у нашому місті й надалі були якісні послуги.

Окремо хочу звернутися до колег-депутатів: напередодні Нового року мені прикро, що ви прийняли таке рішення, чим фактично перекреслили важку та напружену роботу майже тисячного колективу, який справді в поті чола працює, щоб врятувати наше комунальне підприємство та забезпечити 100-тисячне місто життєво необхідними послугами.

З повагою, депутат міської ради Валерій Гордійчук.

http://mtve.kp.km.ua/content/gromadska-dumka-chy-%E2%80%A6-abo-yak-pratsyuye-kp-miskteplovodenergiya-zvernennya-vid-deputata-misk

 
Обговорення (6 коментарів)
Звернення від депутата Кам'янець-Подільської міської ради Валерія Гордійчука   09.01.2012 [19:45:40]
Обговорення статті: Звернення від депутата Кам'янець-Подільської міської ради Валерія Гордійчука

Валерий Гордийчук, прокоментируйте, кто лучше работает ЖЕК или Ваше предприятие? - http://info.kp.km.ua/component/option,com_fireboard/Itemid,69/func,view/id,44559/catid,44/lang,uk/
#44722
Звернення від депутата Кам'янець-Подільської міської ради Валерія Гордійчука   11.01.2012 [13:27:16]
На Тимирязева 154, во втором подъезде постоянно текут трубы отопления и канализации! Воды по колено, сырость и вонь на весь подъезд! Приезжали сто раз из Водоэнергии, а толку??? Вонь, сырость и постоянные прорывы и сегодня! Клево работаете!
#44771
RE: Звернення від депутата Кам'янець-Подільської міської ради Валерія Гордійчука   11.01.2012 [13:37:22]
По Л. Украинки 17, батареи в декабре еле теплые были. А начислили тех же 200 грн, как и в ноябре, когда батареи были как кипяток! При всем при этом, человек, обслуживающий счетчик при доме неоднократно обращался в Водоэнергию с жалобой на низхкую температуру. Проблему решили, на 1 месяц. Дальше - то же самое. Тоже отличная работа?
#44772
Звернення від депутата Кам'янець-Подільської міської ради Валерія Гордійчука   13.01.2012 [09:00:22]
А що тут дивуватись, Валерії Григорович, оцінювати роботу можна лише того, хто працює. Фірма Гордійчука працює, в їх приміщеннях повно народу з питаннями, по місту видно машини з бригадами, постійно бачу іхню техніку за роботою. Є задоволені, є незадоволені, але те що в інших містах просто не рідко капут в данному питанні, це правда. В нас, враховуючи стан мереж, дивно що місто в теплі та з водою.
А вибачте ЖЕКи де видно? В офісах сидять лише касири-бухгалтери (до речі навіщо їх там стільки). Вулиці брудні, сміття з баків носить вітер, вікна в підїздах розбиті, лампочки не працюють. А вони взагалі щось роблять, крім того, що шикуються в черзі за зарплатою? Не впевнений. Звернувся з питання прямого виконання їх обовязків, з резолюцією їх керівника, так "мастера" без додаткової оплати з мого боку тільки демонстрували чудеса лінгвістики в створюванні багатоповерхових конструкцій.
Можливо і тому зараз загальнодержавна программа по ліквідації цих...ЖЕКів та своренню реально працюючих підприємств як об'еднання громадян.
#44890
RE: Звернення від депутата Кам'янець-Подільської міської ради Валерія Гордійчука   13.01.2012 [09:53:41]
попередження, офтоп
#44893
RE: Звернення від депутата Кам'янець-Подільської міської ради Валерія Гордійчука   14.01.2012 [18:35:34]
Нет, у жеков естественно куча проблем с работой. Но зачем этот псевдокомунист, а на деле буржуй, выпячивает грудь? Расспиливают деньги кредита, за который рассплачиваемся мы с вами, а предприятие доводят до ручки.

Сосед рассказал, что уволили всех спецов по компам и теперь даже информацию по долгам неоткуда взять. Не раздолбайство ли? Героически латать гнилые трубы - это работяги. А Гордейчук котлетки жарит да пиарится.
#44959

Вам необхідно авторизуватись або зареєструватись, щоб розміщувати коментарі.
< Попер.   Наст. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Кам'янець-Подільський
Блог
Політика
Комуналка
Статті
Каталог підприємств
Фото
Пошук на сайті
Листівки
Форум
Фестивалі
Карта сайта
Веб-майстру
Групи
Гостьова книга
Бронювання готелів
Партнери сайту
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Фото
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
сторінку переглядають:
14 гостей