|
Наш Кам'янець-Подільський Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність. Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту. Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі. Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню. Прочитати повністю... |
Сучасні підходи до організації творчої діяльності майбутніх педагогів |
Written by Петр Козак | |
ponedilok, 07 sichen` 2013 | |
Виховання особистості майбутнього педагога в системі вищої професійної освіти має відбуватися в умовах особистісно-орієнтованої моделі навчання. Джерело зображення: http://webtoolgallery.com/ |
Сучасні підходи до організації творчої діяльності майбутніх педагогів
11.01.2013 [20:07:06]
** This thread discusses the Content article: Сучасні підходи до організації творчої діяльності майбутніх педагогів **
|
#65648 |
RE: Сучасні підходи до організації творчої діяльності майбутніх педагогів
11.01.2013 [20:14:45]
Поки автори статей (будь-яких. На будь-яку тематику) не зрозуміють, що все велике і чудове - просте, і так і будуть писати роботи сухими канцеляризмами, нічого з нашої науки не буде. Читати щось таке - як очерет якийсь сухий жувати. Несмачно і важко.
|
#65650 |
RE: Сучасні підходи до організації творчої діяльності майбутніх педагогів
11.01.2013 [20:30:57]
Повна білєбєрда, сучасна школа це тотальне засиля приписів, паперового валу, а тут ще "роздуми", не знамо про що, не знамо для кого. Цікаво як би ще для художників, до прикладу, подібний писака статі писав "Сучасні підходи до нанесення мазків масляними фарбами в площині деного освітлення після полудня" Багато б після того намалювали?
|
#65654 |
RE: Сучасні підходи до організації творчої діяльності майбутніх педагогів
11.01.2013 [21:26:13]
Петр Козак таку статтю ізваяв, а ви накинулися...
|
#65663 |
RE: Сучасні підходи до організації творчої діяльності майбутніх педагогів
11.01.2013 [21:42:01]
Хай визничиться - він Петр, чи Козак
|
#65665 |
< Prev | Next > |
---|
© 2024, Kamyanets’-Podil’s’kyi Online
Дизайн та розробка Logic Land Ltd.
|
Інформери | |
---|---|
Обмін лінками - отримати код »
|
Місцеві лінки |
---|
|