УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 

Наш Кам'янець-Подільський

        Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність.

        Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту.

        Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію.

        Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі.

        Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню.

Прочитати повністю...
Інтернет як інструмент маркетингу
Написал Ігор Кр   
31.01.12

ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ

Однозначного визначення маркетингу не існує, відомо, що це мистецтво і наука правильно вибирати цільовий ринок, привертати, зберігати і нарощувати кількість споживачів, а також впорядкований і цілеспрямований процес усвідомлення проблем споживачів і регулювання ринкової діяльності. Для здійснення роботи цього процесу використовуються різні інструменти і методи, частина яких на сьогоднішній день потребує доопрацювання або заміні. Одним з найбільш ефективних інструментів стала мережа Інтернет.

Розвиток інфраструктури глобальної мережі Інтернет і її комерціалізація призвели до змін способів ведення бізнесу і появі електронного ринку. Інтернет став використовуватися як інтерактивний канал взаємодії компаній з бізнес-партнерами і клієнтами, що забезпечило ведення інтерактивного маркетингу і здійснення прямих онлайнових продажів. Відбулося формування Інтернет маркетингу як окремого інструменту управління економічними процесами на підприємстві.< br />Інтернет - маркетинг сьогодні є одним з перспективніших напрямів розвитку компаній в Україні. Незважаючи на фінансову кризу і спад виробництва, саме ця область є найбільш динамічно розвивається в умовах кризи.

Керівники українських компаній і підприємств приділяють недостатню увагу цьому напрямку. Це обумовлено деякою інертністю підприємницької ініціативи, але більшою мірою відбувається через те, що багатьом управлінцям незрозумілі перспективи, особливості та вплив Інтернет - маркетингу на розвиток компанії.

Необхідно розглянути, ніж Інтернет-маркетинг може бути корисний для управління економікою на підприємстві, і які переваги отримують компанії, що активно використовують його у своїй діяльності.

Переваги Інтернет маркетингу на підприємстві

Всесвітня Мережа пропонує комерційним підприємствам багатомільйонну споживчу аудиторію за мінімальною ціною, іншими словами, вартість повноцінної рекламної кампанії з використанням Інтернет на багато порядків нижче, ніж із застосуванням інших рекламних носіїв.
Інтернет дозволяє повністю автоматизувати процес обслуговування потенційних клієнтів.

Інтернет відкриває перед підприємством можливість гнучко змінювати власні маркетингові плани і рекламні проекти відповідно до безупинно мінливої економічної ситуацією.

Інтернет є незамінним інструментом для видобутку свіжої маркетингової інформації, багаторазово перевершуючи в цьому відношенні інші традиційні засоби, такі як преса, телебачення і радіо, а також представляє оптимальний спосіб пошуку потенційних партнерів та інвесторів, зокрема - за кордоном.

Недоліки Інтернет маркетингу

Інтернет-маркетинг має свої обмеження. Одна з найбільш серйозних особливостей українського Інтернету - це обмежена кількість користувачів. Ця особливість може стати обмеженням в маркетинговій кампанії загальнодоступних споживчих продуктів, потенційна аудиторія яких обчислюється десятками мільйонів.

Сучасним недоліком є дефіцит фахівців в області Інтернет маркетингу. Існує дуже мала кількість тематичної літератури в даній галузі знань, що істотно ускладнює отримання необхідної інформації.

Важлива проблема перенасиченості інформацією робить негативний вплив на розвиток маркетингу в Інтернеті. Виникає ефект Інтернет - «звалища», в якій знайти необхідну інформацію буває дуже важко. Часто цей фактор відлякує потенційного клієнта від здійснення операції в Інтернеті.

Інтернет-маркетинг на сьогоднішній день є найбільш динамічним видом просування товарів або послуг компанії.

Володіючи значними перевагами і перспективами, цей інструмент управління економічними процесами дає можливість дрібним і середнім фірмам проводити повноцінну маркетингову кампанію з незначними витратами, швидко адаптуватися до ринкових умов, охоплюючи значну аудиторію, а також спілкуватися з потенційними покупцями в реальному режимі часу, отримуючи при цьому додаткову інформацію про їх потреби і потребах. Будучи відносно новим явищем в економіці, Інтернет маркетинг потребує вивчення і систематизації з метою оптимізації бізнес процесів і усунення недоліків.  
 
Обсуждение (6 комментариев)
Інтернет як інструмент маркетингу   13.03.2021 [10:29:04]
** Обсуждение статьи: Інтернет як інструмент маркетингу **

#116405
Інтернет як інструмент маркетингу   13.03.2021 [10:29:05]
А як зрозуміти, що інтернет – інструмент маркетингу? Це коли сайт у пошукових мережах просувають?
#116406
Інтернет як інструмент маркетингу   13.03.2021 [10:29:38]
Ну це один із елементів…
#116407
Інтернет як інструмент маркетингу   13.03.2021 [11:16:01]
А хто у нашому місті займається просуванням сайтів на дійсно високому професійному рівні?
#116408
Інтернет як інструмент маркетингу   13.03.2021 [11:18:37]
Насправді, щоб отримати данні послуги, то не потрібно їх шукати по місту, вам потрібен лише інтернет. Професійне створення і просування сайту свого часу для мене було здійснено працівниками цієї організації. Оскільки ціна послуг мене повністю влаштовувала на той час, то рекомендую і вам туди звернутися.
#116409
Інтернет як інструмент маркетингу   19.03.2021 [09:17:42]
По сути , когда вы другу советуете что либо в интернете это и есть продвижение. Вот к примеру я тут покупала не давно кондиционер настенный в этом магазине https://www.kievkomfort.com.ua/konditsionery-bytovyye-i-promyshlennyye/konditsionery-nastennyye/ . В плате эксплуатации на данный момент всё отлично, это по сути оно и есть. Так же между друзьями , суть та же)
#116411

You need to login or register to post comments.
< Пред.   След. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Каменец-Подольский
Блог
Политика
Коммуналка
Статьи
Каталог предприятий
Фото
Поиск на сайте
Открытки
Форум
Фестивали
Карта сайта
Веб-мастеру
Группы
Гостевая книга
Бронирование гостиниц
Партнеры сайта
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Місцеві лінки
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
Сейчас на сайте:
Гостей - 20