|
У календарі: Нема подій
|
Інтернет як інструмент маркетингу |
Автор: Ігор Кр | |
31.01.12 | |
ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ Однозначного визначення маркетингу не існує, відомо, що це мистецтво і наука правильно вибирати цільовий ринок, привертати, зберігати і нарощувати кількість споживачів, а також впорядкований і цілеспрямований процес усвідомлення проблем споживачів і регулювання ринкової діяльності. Для здійснення роботи цього процесу використовуються різні інструменти і методи, частина яких на сьогоднішній день потребує доопрацювання або заміні. Одним з найбільш ефективних інструментів стала мережа Інтернет. Розвиток інфраструктури глобальної мережі Інтернет і її комерціалізація призвели до змін способів ведення бізнесу і появі електронного ринку. Інтернет став використовуватися як інтерактивний канал взаємодії компаній з бізнес-партнерами і клієнтами, що забезпечило ведення інтерактивного маркетингу і здійснення прямих онлайнових продажів. Відбулося формування Інтернет маркетингу як окремого інструменту управління економічними процесами на підприємстві.< br />Інтернет - маркетинг сьогодні є одним з перспективніших напрямів розвитку компаній в Україні. Незважаючи на фінансову кризу і спад виробництва, саме ця область є найбільш динамічно розвивається в умовах кризи. Керівники українських компаній і підприємств приділяють недостатню увагу цьому напрямку. Це обумовлено деякою інертністю підприємницької ініціативи, але більшою мірою відбувається через те, що багатьом управлінцям незрозумілі перспективи, особливості та вплив Інтернет - маркетингу на розвиток компанії. Необхідно розглянути, ніж Інтернет-маркетинг може бути корисний для управління економікою на підприємстві, і які переваги отримують компанії, що активно використовують його у своїй діяльності. Переваги Інтернет маркетингу на підприємстві Всесвітня Мережа пропонує комерційним підприємствам багатомільйонну споживчу аудиторію за мінімальною ціною, іншими словами, вартість повноцінної рекламної кампанії з використанням Інтернет на багато порядків нижче, ніж із застосуванням інших рекламних носіїв. Інтернет дозволяє повністю автоматизувати процес обслуговування потенційних клієнтів. Інтернет відкриває перед підприємством можливість гнучко змінювати власні маркетингові плани і рекламні проекти відповідно до безупинно мінливої економічної ситуацією. Інтернет є незамінним інструментом для видобутку свіжої маркетингової інформації, багаторазово перевершуючи в цьому відношенні інші традиційні засоби, такі як преса, телебачення і радіо, а також представляє оптимальний спосіб пошуку потенційних партнерів та інвесторів, зокрема - за кордоном. Недоліки Інтернет маркетингу Інтернет-маркетинг має свої обмеження. Одна з найбільш серйозних особливостей українського Інтернету - це обмежена кількість користувачів. Ця особливість може стати обмеженням в маркетинговій кампанії загальнодоступних споживчих продуктів, потенційна аудиторія яких обчислюється десятками мільйонів. Сучасним недоліком є дефіцит фахівців в області Інтернет маркетингу. Існує дуже мала кількість тематичної літератури в даній галузі знань, що істотно ускладнює отримання необхідної інформації. Важлива проблема перенасиченості інформацією робить негативний вплив на розвиток маркетингу в Інтернеті. Виникає ефект Інтернет - «звалища», в якій знайти необхідну інформацію буває дуже важко. Часто цей фактор відлякує потенційного клієнта від здійснення операції в Інтернеті. Інтернет-маркетинг на сьогоднішній день є найбільш динамічним видом просування товарів або послуг компанії. Володіючи значними перевагами і перспективами, цей інструмент управління економічними процесами дає можливість дрібним і середнім фірмам проводити повноцінну маркетингову кампанію з незначними витратами, швидко адаптуватися до ринкових умов, охоплюючи значну аудиторію, а також спілкуватися з потенційними покупцями в реальному режимі часу, отримуючи при цьому додаткову інформацію про їх потреби і потребах. Будучи відносно новим явищем в економіці, Інтернет маркетинг потребує вивчення і систематизації з метою оптимізації бізнес процесів і усунення недоліків. |
Інтернет як інструмент маркетингу
13.03.2021 [10:29:05]
А як зрозуміти, що інтернет – інструмент маркетингу? Це коли сайт у пошукових мережах просувають?
|
#116406 |
Інтернет як інструмент маркетингу
13.03.2021 [11:16:01]
А хто у нашому місті займається просуванням сайтів на дійсно високому професійному рівні?
|
#116408 |
Інтернет як інструмент маркетингу
13.03.2021 [11:18:37]
Насправді, щоб отримати данні послуги, то не потрібно їх шукати по місту, вам потрібен лише інтернет. Професійне створення і просування сайту свого часу для мене було здійснено працівниками цієї організації. Оскільки ціна послуг мене повністю влаштовувала на той час, то рекомендую і вам туди звернутися.
|
#116409 |
Інтернет як інструмент маркетингу
19.03.2021 [09:17:42]
По сути , когда вы другу советуете что либо в интернете это и есть продвижение. Вот к примеру я тут покупала не давно кондиционер настенный в этом магазине https://www.kievkomfort.com.ua/konditsionery-bytovyye-i-promyshlennyye/konditsionery-nastennyye/ . В плате эксплуатации на данный момент всё отлично, это по сути оно и есть. Так же между друзьями , суть та же)
|
#116411 |
< Попер. | Наст. > |
---|
© 2024, Кам'янець-Подільський Онлайн
Дизайн та розробка Logic Land Ltd.