УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 
У календарі:
Нет событий
ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…
Написал occulta   
01.02.13

«Ти й досі годуєш мене
жданиками: жди та пожди»

М. Кропивницький

 

Кожен із нас у своєму житті давав обіцянки, а в дитинстві не один раз їх порушував, але з віком приходило розуміння, що для досягнення поваги та підтримки оточуючих обіцянки необхідно виконувати. Звичайно, ми маємо багато прикладів деяких політиків, які, досягши певної мети, забувають свої обіцянки, ставлять нову мету і дають нові … Так може продовжуватися до тих пір, доки оточуючі не зрозуміють, що на цю «людину» покладатися не можна. Чому з’являються такі люди? Відповідь дають психологи – провина батьків, недогляд вчителів, образи однолітків, декого зламала армія і т.п. Є й інші причини, одна із яких найпоширеніша – бажання досягнути певної мети, не маючи розумового або іншого потенціалу.

Програма розвитку Подільського державного аграрно-технічного університету, запропонована колективу тоді виконуючим обов’язки ректора М.І. Бахматом у 2010 році, була представлена перед виборами ректора у якості його передвиборної програми. Мабуть, багатьом сьогоднішнім співробітникам університету доводилося тримати її в руках, порівнювати з Програмами інших кандидатів, знаходити щось миле своїй душі, відшукувати надію на подальший розвиток закладу. Адже, ця стратегія передбачала зміцнення матеріально-технічної бази, покращення умов навчання студентів, безліч благ для професорсько-викладацького складу. Підписана вона, на перший погляд щирими та відвертими словами: «Дякую за порозуміння і підтримку. З повагою М. Бахмат». А що натомість?

З того часу уже пройшло три роки і що зроблено? Які обіцянки виконано? Кожного року, коли звітує ректор про виконану роботу, то усі присутні мають змогу взнати усе – яка урожайність зернових, цукристість буряку, довжина кореня, виповнення колоса в області, та багато іншого, не менш «цікавого», проте жодного слова про виконання даних ним обіцянок. Тому варто провести аналіз самостійно.

Давайте спробуємо проаналізувати окремі факти з цієї Програми.

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
ПОДІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО АГРАРНО-ТЕХНІЧНОГО
УНІВЕРСИТЕТУ НА ПЕРІОД 2010-2015 рр.

(витяг)

 

-                   Подані і знаходяться на розгляді в секретаріаті президента України необхідні документи для надання університету статусу національногоНЕ ВИКОНАНО і за каденції сьогоднішнього керівництва вже виконано не буде

-                   Щорічно входити в ходотайство перед адміністрацією області, Міністерств і Секретаріату Президента про нагородження співробітників університету Знаком «Відмінник аграрної освіти», «Знак пошани» «Відмінник освіти України», присвоєння почесного звання «Заслужений працівник освіти» та інших нагород – ВИКОНУЄТЬСЯ СТОСОВНО СЕБЕ ТА СВОГО ОТОЧЕННЯ (при чому, колектив лише ставиться перед фактом про чергового «ГЕРОЯ», але жодного із представлених і нагороджених не висунув та не схвалював колектив)

-                   Розширені напрямки підготовки спеціалістів до 17 за освітньо-кваліфікаційними рівнями «бакалавр», і «спеціаліст» і до 13 за освітньо-професійною програмою «магістр», проходять апробацію документи за ОКР «магістр» – за напрямком «Фінанси і кредит» (заочна форма) і «Енергетика сільськогосподарського виробництва», «Землевпоряд­кування та кадастр» – НЕ ВИКОНАНО

-                   Планується відкрити нові напрямки підготовки спеціалістів за спеціальностями – Інформаційні технології, Управління персоналом та економіка праці, Карантин рослин, Водні біоресурси та аквакультура – НЕ ВИКОНАНО

-                   Постійно поновлювати науково-педагогічний склад університету за рахунок власної аспірантури і докторантури і направлення на навчання (можливо і за рахунок університету) в інші ВНЗ і наукові установи країни – ВИКОНУЄТЬСЯ (але без допомоги РЕКТОРАТУ – відрядження аспіранта на досліди, конференції і, навіть, захист – це проблема самого аспіранта – в університеті грошей не вистачає, дарма, що на навчання аспіранта держава кошти виділяє)

-                   Щорічно направляти на стажування за кордон до 10-12 викладачів в провідні навчальні університети та науково-дослідні інститути європейських країн і СНД – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ, (за винятком проявленої власної ініціативи окремих викладачів)

-                   Виділяти щорічно до 20% зі спецфонду університету кошти на дольову участь при будівництві житлових будинків в місті, для забезпечення черговиків, без житла співробітників і запрошених на роботу зі сторони – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ

-                   В лютому 2010 року провести Всеукраїнську науково-теоретичну конференцію присвячену 100-річчю з дня народження професора С.С. Сербіна., ректора з 1956 до 1980 року нашого ВНЗ, з встановленням меморіальної дошки на будинку, де він проживав. Надати кафедрі агрохімії і грунтознавства назву імені професора С.С. Сербіна (дуже важливий пункт!!!) – ВИКОНАНО (за кошти викладачів, яких, вольовим рішенням РЕКТОРА, змусили на це здати гроші)

-                   Поновити і розширити офіційний сайт університету, усім структурним підрозділам ВНЗ розробити і запропонувати власний сайт – створений українською та англійською мовами – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ  (хоча деякі «пориви» були, але чогось не вистачає – робити нема кому)

-                   Щорічно проводити науково-теоретичні та навчально-методичні конференції та семінари, студентські олімпіади, виробничі наради, підготовку і перепідготовку керівників колективних сільськогосподарських підприємств, спеціалістів, фермерів, власників бізнесу і кооперативів – ВИКОНУЄТЬСЯ (без допомоги, участі та заслуги РЕКТОРАТУ)

-                   Разом з нашими коледжами (Кам’янець-Подільський і Бучацький) і технікумами (Шепетівський, Ново-Ушицький, Хотинський, Кіцманський і Сялтинський), плідно працювати з запровадженням ступеневої підготовки і направлення з цих структурних підрозділів студентів в університет за державним замовленням – ПРИНЦИПОВО НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (комусь не вигідно)

-                   Розширити мережу підготовки спеціалістів і магістрів заочної форми навчання в навчально-консультаційних пунктах усіх наших коледжах і технікумах, допомогти їм по окремих спеціальностях отримати ліцензії для прийому на навчання за освітньо-професійними рівнями «бакалавр» – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (причина та ж сама)

-                   Постійно надавати методичну, навчальну, а також кадрову допомогу Кам’янець-Подільському і Бучацькому коледжам для отримання статусу інститутів, а відповідно, усім нашим технікумам в отриманні статусу коледжів – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ ???  

-                   Щорічно направляти в наші технікуми і коледжі кращих доцентів і професорів головами державних екзаменаційних комісій, а також викладачів для проведення занять і покращення методичної роботи – ВИКОНУЄТЬСЯ (тільки в частині направлення голів державних екзаменаційних комісій, бо комусь це вигідно)

-                  Закінчити будівництво нового корпусу №5, інституту бізнесу і фінансів – НЕ ВИКОНАНО (але чи це вже актуальне на сьогодні?)

-                  Зробити зовнішній капітальний ремонт навчального корпусу №1, пам’ятки архітектури XVIII сторіччя – НЕ ВИКОНАНО (але майже щороку його «підремонтовують» – вимога програми, все ж таки!)

-                  Будівництво (через інвестора «Механік») ще одного навчального корпусу для інституту механізації і електрифікації сільського господарства – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (а «Механік» тим часом, розростається і вростається в територію університету)

-                  Провести капітальний ремонт і реконструкцію будівель студентської навчальної ферми і ветеринарної клініки НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ  

-                  Ведуться переговори з Міністерством аграрної політики про будівництво студентського гуртожитку на території факультету ветеринарної медицини НЕ ВИКОНАНО (цей пункт Програми взагалі з області фантастики!!!)

-                  Постійно проводити благоустрій території, поточні ремонти навчальних корпусів, господарських будівель і гуртожитків ВИКОНУЄТЬСЯ ДУЖЕ ВПРАВНО (комусь це дуже-дуже вигідно –  можливість викачування коштів із так званого, як зауважує на всіх зборах колективу пан РЕКТОР, спецфонду)

-                  Запланована генеральна реконструкція спортивного майданчику біля гуртожитків НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (фізкультура в університеті – для заліків у залікових книжках студентів)

-                  Завершити будівництво і провести відкриття університетської церкви ВИКОНАНО (це гордість сьогоднішнього керівництва університету, побудована за «добровільне» здирання коштів з викладачів незалежно від релігійних уподобань)

-                  Розпочати виготовлення документації на виділення земельних участків під індивідуальну забудову загальною площею 6,0 га. НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (за загадковим збігом, це й же пункт був включений у передвиборну програму сьогоднішнього голови профкому!)

-                  Кооперативне будівництво двох житлових будинків в районі професійно-технічного училища №6, проспект Грушевського і вулиця Черняхівського НЕ ВИКОНАНО (та й чи треба, якщо в такий самий спосіб, як і два попередніх будинки!)

-                  Контроль за якістю освітньої діяльності з організації навчального процесу в університеті здійснювати у відповідності із законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах» та інше НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ 

-                  Інтеграція нашої освіти до європейського простору - Болонського процесу - з отриманням з 2010-2011 навчального року випускниками університету диплому єдиного зразка європейського типу НЕ ВИКОНАНО (це пункт хтось дуже мрійливий придумав)

-                  Незалежно від напрямку і форми підготовки спеціалістів, спеціальності і курсу навчання, завершити перехід на кредитно-модульну систему оцінювання знань студентів НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (ніхто ні з викладачів, ні з студентів, так і не може зрозуміти, за якою ж системою в університеті проходить навчання)

-                  Розширити співпрацю з провідними навчальними закладами країни і за кордоном з питань навчального процесу і методичної роботи шляхом обміну літератури, стажування викладачів, навчальних і виробничих практик студентів НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ тими посадовими особами, які це повинні робити

-                  Заключити додатково договори для проходження стажування викладачів університету в провідних навчальних і наукових установах держави, країн СНД і Євросоюзу НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (а кому це потрібно? – на це ж треба виділяти кошти!)

-                  Планувати обов’язкове проходження підвищення кваліфікації в базових і передових виробничих установах і підприємствах раз в 5 років молодих науковців і викладачів для удосконалення практичного і фахового рівня НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (кому із керівництва університету потрібен молодий, та ще й досвідчений, викладач!)

-                  Ректорат бере на себе зобов’язання фінансування видавництва підручників, навчальних посібників і методичних розробок з грифом Міністерства аграрної політики і Міністерства освіти і науки України, які залучаються до навчального процесу в університеті та інших ВНЗ НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (хіба трошки, «для себе»!)

-                  Науково-навчальній бібліотеці і кафедрам університету постійно контролювати поновлення літературного фонду необхідними підруч­никами, навчальними посібниками, науковими та реферативними журналами для усіх напрямків підготовки спеціалістів ВИКОНУЄТЬСЯ на рівні викладача, але НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ – на рівні закупівлі літератури

-                  В бібліотеці університету, в її читальних залах створити електрону базу даних всієї наукової і навчальної літератури, реферативних видань, власного фонду та інших бібліотек аграрних вузів країни, розширити мережу Інтернету в навчальних корпусах і в гуртожитках НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (хоча, навіть, спеціальних співробітників на роботу набирають)

-                  Покращити і розширити роботу методичних комісій університету, інститутів і факультетів із залученням до співпраці кращих викладачів, доцентів та професорів з інших навчальних закладів міста, області, країни НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (навіть цікаво, в який спосіб шановний РЕКТОР мав це робити!)

-                  Значно розширити виконання державних бюджетних тем і госпдоговірної тематики, виконання і впровадження наукових досліджень НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (більше того, ще й ті, що були, то позакривали)

-                  Збільшити підготовку через аспірантуру університету кандидатів наук, та їх своєчасний захист НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (ефективність діяльності аспірантури університету нульова)

-                  Направляти за рахунок університету випускників магістратури і молодих асистентів кафедр в інші ВНЗ і НД-інститути для навчання в аспірантурі НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (кого ж тоді наші професори будуть брати в аспірантуру, вони й так між собою ледь не б’ються за чергову «жертву»?)

-                  Заключати договори з провідними навчальними закладами Євросоюзу та інших держав, про спільну наукову і навчальну роботу та стажування наших викладачів і науковців за кордоном НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (за чиї кошти це зробити?)

-                  Розширити мережу підготовки науково-педагогічних кадрів через докторантуру університету та інших навчальних закладів та наукових установ, за рахунок державного замовлення і цільової підготовки НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (навпаки, місця в докторантурі скорочуються)

-                  Доповнити (додатково) існуючу спеціалізовану вчену раду університету вченими - докторами наук, професорами за спеціальностями з кормовиробництва і землеробства і відкрити додатково ці спеціальності НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (РЕКТОР під себе раду вже зробив!)

-                  Відкрити нові спеціалізовані вчені ради: першу - з годівлі тварин і технології кормів та другу - з економіки та управління підприємствами з кандидатських дисертацій НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (РЕКТОР і так голова ради, а іншим – навіщо?!)

-                  Надавати оплачувані творчі відпустки здобувачам для завершення написання та оформлення кандидатських дисертацій до 2-х місяців і докторських — до 6 місяців і грошових відшкодувань зі спецфонду університету на друкування автореферату та вартості захисту на спецрадах НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ («хіба для своїх!», а для решти – це ж їхні проблеми)

-                  Розширити видавництво фахового наукового збірника університету до 80 друкованих аркушів і добитися його фахового видання для науковців ветеринарної медицини НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (та й цей збірник друкується ледь не цілий рік)

-                  Відкрити, крім 5 існуючих, наступних проблемних сертифікованих науково-дослідних лабораторій - селекції та насінництва пивоварних сортів ячменю, селекції та насінництва сої, моніторингу якості ґрунтів та води, клінічних ветеринарних досліджень, трудових ресурсів, а також проблемної науково-дослідної лабораторії відтворення вівчарства НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (ще нікого із завідувачів кафедр РЕКТОР про це навіть не запитав!)

-                  Виділити приміщення для створення кабінету завершених наукових розробок кафедр, їх впровадження та науковий пошук з відкриттям власної дорадчої скриньки в Інтернеті НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (а сам РЕКТОР, хоч знає, що це таке?)

-                  Довести навчання в аспірантурі до 110-120 аспірантів, з них 70-80 за державним замовленням. Збільшити щорічний захист аспірантів і здобувачів до 18-20 кандидатських дисертацій і до 2-3 докторських НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (скоро така кількість студентів буде набиратися, якщо працювати такими «темпами»)

-                  Протягом навчального процесу прививати студентам українські національні цінності і патріотизм, нашу пам’ять, культуру, історію, звичаї та побут НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (тут забули вказати, хто ж буде комусь щось прививати?)

-                   Розширити і допомогти молоді з впровадження студентського самоврядування в гуртожитках і побуті, у вивченні і усвідомленні історичної героїки предків і старшого покоління – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (кому в сьогоднішній ситуації вигідний активний студент?)

-                  Здійснювати виховну роботу та виховання молоді як громадянина правової демократичної держави, що поважають права і свободи особи, володіють національною і релігійною грамотою, шанують і поважають традиції і культуру інших народів НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (див. через один пункт назад)

-                  Розвивати у студентів сучасне світорозуміння й світосприйняття на основі наукового світогляду їх професійної кар’єри, правилам і нормам поводження на ринку праці, як спеціаліста, бізнесмена і керівника НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (тут забули вказати, хто саме має це робити?)

-                   Зберегти і розширювати наші художні і творчі колективи, які носять звання «Народний», залучити до них шкільну молодь і студентів 1-2 і старших курсів. Відкрити в третьому гуртожитку (цокольний поверх) спортивний тренажер ний зал – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (та й ті колективи, що були, вже ніхто ніде не чує і не бачить – може вони пішли в підпілля?! А в цокольний поверх третього гуртожитку когось поселили – може це, бува, якогось професора на роботу запросили?)

-                   Поновити спортивні зали університету інвентарем, провести капітальний ремонт спортивного залу в 3 навчальному корпусі і трибун на стадіоні. Проводити постійно традиційні турніри в пам’ять С.С. Сербіна, Ю.Й. Покотильського, козацькі забави, ігри обласного і всеукраїнського рівня, спартакіади здоров’я – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (див. пункт про стадіон)

-                   Щорічно готувати кандидатів і майстрів спорту, створити високопрофесійні ігрові команди з футболу і ручного м’яча для виходу в ліги вищого рівня – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (див. пункт про стадіон)

-                   Розширити і доповнити історичними і сучасними експозиціями, документами та наглядністю музей університету, виділити додатково площі і кімнати, оснастити його комп’ютерами і відеотехнікою – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (це, напевне, з якоїсь чужої програми)

-                   Постійно працювати з департаментом аграрної освіти, науки і дорадницгва, а також з планово-фінансовим відділом “Агроосвіти” з питання збільшення і покращення державного фінансування університету до 32-35 млн.грн. – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (навіть на зароблену викладачами зарплату не вистачає)

-                   Розширити спеціальний (позабюджетний фонд) до 18-20 млн. грн. за рахунок збільшення вартості навчання на денній та заочній формах навчання, а також розширення ліцензії та набору з усіх напрямків підготовки спеціалістів, магістрів та аспірантів – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (дуже «мудре» рішення у першій його частині, особливо наглядно це всі побачили, як «хлинули» в університет абітурієнти після останнього підняття вартості навчання!)

-                   Заробітну плату професорсько-викладацького складу видавати своєчасно до 1 числа наступного місяця з державного фінансування і спецфонду в повному об’ємі з виплатою усіх доплат за вчене звання, стаж викладацької роботи, нагороди, почесні звання, додаткову роботу та інше – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (хоча, якщо відправити викладачів кілька разів на рік у відпустку за власний рахунок, то для госпчастини та керівництва, може грошей на зарплату вистачити – така логіка у нашого РЕКТОРА)

-                   Практикувати для викладачів кафедр передпенсійного віку до посадової ставки, дозволяти працювати додатково до 0,25-0,5 ставки або погодинною оплатою для покращення заробітної плати при виході на наукову пенсію – ВИКОНУЄТЬСЯ ВИБІРКОВО (цей пункт не стосується простих викладачів – треба мати на це ласку шанованого РЕКТОРА – всіх інших він може дозволити собі на загальних зборах «відправити готовитися в дорогу» (пряма мова))

-                   Дозволяти працювати обслуговуючому персоналу, а також технічним і будівельним працівникам додатково по їх місцю основної роботи і проводити доплату від 15 до 50% за виконання певної роботи, а також за її складність та шкідливість – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (навпаки, обслуговуючий персонал скоротили і, навіть, дозволили не прибирати щодня! у навчальних корпусах)

-                   Щомісячно забезпечувати студентів, аспіратів, докторантів стипендією, регулярно і своєчасно проводити її виплату з урахуванням доплат до її збільшення – ВИКОНУЄТЬСЯ (Держава платить і контролює!!!)

-                   Відкрити рахунок в іноземній валюті для оперативності фінансової діяльності, можливості виїзду за кордон на стажування науковців, викладачів та студентів, залучення закордонних інвесторів – ВИКОНАНО (цікаво, для чого!!!)

-                   Створити благодійний фонд з відповідним рахунком в банку для оперативного накопичення матеріальних ресурсів і коштів університету – ВИКОНАНО (ось, тільки, на які цілі використовуються кошти?)

-                   Залучати для покращення фінансового стану університету внутрішніх і зовнішніх інвесторів і кредиторів зі сторони – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ (при цьому ж треба брати на себе якісь зобов’язання, а кому це треба?)

-                   Покращити роботу виробничої сфери інституту круп’яних культур, дослідного поля, студентської ферми, ботанічного і навчального саду для виробництва і реалізації продукції і, відповідно, надходження додаткових коштів, а також за рахунок можливої оренди приміщень і площ, які не використовуються в навчальному процесі – НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ ПРИНЦИПОВО (тільки «завалили» все, що можна було завалити)

 

Як бачимо, ключові обіцянки не виконані і не виконуються, тому відсутність коштів на виплату заробітної платні, відрядження, обладнання та інше не повинно нікого дивувати. Але дивує інше, як ця людина може щодня дивитися в очі сотням викладачів, які довірили їй кермо влади, і ображатися за те, що люди не хочуть зачекати декілька місяців без заробітної платні, що очікує цю недалекоглядну людину через 5-10 років, які слова «вдячності» вона почує…

 

P.S. Дорогі титули, нагороди, медалі – спалюють людину з середини, знищуючи усе добре та світле, зміцнюють заздрість, пиху та зверхність.

 
Обсуждение (56 комментариев)
ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   13.02.2013 [18:40:40]
12 лютого 2013 року в актовій залі ПДАТУ відбулися збори трудового колективу та вченої ради університету з порядком денним:
- звіт ректора, професора Бахмата М.І. про роботу колективу за 2012 та завдання на 2013 р.
В залі були присутні 437 працівників.
Звіт ректора університету затверджений одноголосно.
#68035
RE: ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   13.02.2013 [19:11:59]
Мінагрополітики написав(ла):
Цитата:
12 лютого 2013 року в актовій залі ПДАТУ відбулися збори трудового колективу та вченої ради університету з порядком денним:
- звіт ректора, професора Бахмата М.І. про роботу колективу за 2012 та завдання на 2013 р.
В залі були присутні 437 працівників.
Звіт ректора університету затверджений одноголосно.
Щось у "Мінагрополітики" з пам’яттю не дуже добре: А де ще два пункти з порядку денного???? -Звіт голови профкому та -Різне. Хто рахував присутніх??? Не більше 300 працівників було!
#68039
RE: ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   13.02.2013 [19:19:03]
Мінагрополітики написав(ла):
Цитата:
Ця пустота слів дивує, ось тому доказ http://www.youtube.com/watch?v=Gp9sb7KP1xQ
Це зовсім не доказ, це РЕКЛАМА (доречі непогана, я майже повірила...) А папір (носій відеоінформації), як то кажуть, усе терпить.
#68040
ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   13.02.2013 [19:46:08]
В залі було близько 200 чоловік, яких ніхто не реєстрував, звіту не було, жодне з програмних питань не було піднято! І взагалі, цей керівник коли-небудь ставить завдання перед собою та іншими?
#68042
ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   13.02.2013 [21:45:48]
Пункт - звіт ректора, професора Бахмата М.І. про роботу колективу за 2012 та завдання на 2013 р. був основним і тим що всі хотіли мабуть чути, Звіт голови профкому - як такого не було, мабуть час ще не настав.
Щодо кількості присутніх - дані не уточненні.
Регістрація була присутня і голосування більшості відбулося (розясненя).
І взагалі ми не можемо судити когось одного за вчинки всього колективу....
#68049
RE: ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   14.02.2013 [17:02:36]
Мінагрополітики написав(ла):
Цитата:
Регістрація була присутня і голосування більшості відбулося (розясненя).
Реєстрація була лише для членів вченої Ради, а не для трудового колективу.
Цитата:
І взагалі ми не можемо судити когось одного за вчинки всього колективу....:)
Згідна. але в цьому реченні "когось одного" і "всього колективу" треба переставити місцями.
#68080
ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   15.02.2013 [17:52:56]
Шановний Мінагрополітики, помічники ректора, ложкомиї та інші! Виступ ректора (бо назвати звітом це неможна) звичайно справив враження на усіх присутніх і вкотре переконав, в його безпорадності, не усвідомленні дійсності та нахабстві. Весь виступ був побудований на критиці статей ЯК ГАРТУЮТЬ... та ОБІЦЯНКИ..., ніяких завдань, а тим більше вирішених проблем озвученно не було. Говорив багато, но усі болючі питання обійшов стороною, але, що можна почути від людини яка протягом усьго виступу говорить замість наступний слайд - слідуючий сайт. Усі присутні відчули море агресії, коли мова зайшла про виплату заробітньої плати, таке враження, що ректор з своєї кишенні її виплачує. Незрозуміло, закони, що для Вас неписані? Як можна чекати зарплату? Скажіть це в банку, магазині - я завтра принесу.
Як заробляти гроші? Працювати треба! А не їздити подачки благати, земля, садки, ферма ботсад - в інших вузах прибуток а у нас?. Чому? Неможна судити когось одного за вчинки всього колективу - чому? Керівництво повинно задати вектор, розставити пріоритети, спрямувати колектив до вирішення задач. Якщо цього незроблено - то кого судити? Викладачів? Зварювальників? Столярів? - відповідати повинен той в чиї обов'язки це входить.
Також нікого незалишив байдужим і ЗВІТ профкома – ситуація цікава як гарно його підв’язали, адже коли його обирали, велася мова, що профком університету не буде мати годин. А що на томість? Дали години (переважно лекції, дипломники, екзамени). Зрозуміло, як після цього ця людини буде відстоювати права викладачів? Як може піти проти інтересів керівництва? Це страшно коли профком каже, що невиплата зарплати, холодно - це не страшно, потерпіть, не бунтуйте бо це нічого недасть. Ось як легко забуваються дані обіцянки, а вони були гарні - і зарплата вчасно, і земельні ділянки викладачам, в аудиторіях мало бути тепло а натомість? .
Цікавить банальне – коли ВОНИ НАїДЯТЬСЯ? Коли подумають за ЛЮДЕЙ? Як думають жити далі? Ректор піді на пенсію а помічники молоді, з ким будуть працювати?
#68110
ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   17.02.2013 [14:24:17]
Як тільки ректор починає набирати на посаду помічників - це значить він не СПРОМОЖНИЙ - це значить він має піти з посади, але чи ЦЕ він ЗМОЖЕ.... Попередній поводив себе так само і теперішній його просто ПОСУНУВ
#68132
ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   23.02.2013 [20:01:18]
Про образование:

В медленном мире общество определяет образование, и управление исходит из настоящего

В быстром мире образование порождает общества или изменения в нем, образование есть вход в будущее и последующее деление общества на думание-следование, сложное-простое, дифференциация.

В современном мире нельзя управлять ни административно, ни менеджерски, есть портал образования, связывающий прошлое и будущее

В паре Учитель-ученик, Учитель поступается прошлым, а ученик будущим. В прошлом живут надежды. В настоящем – любовь. В будущем – вера. Если распалась связь времен, значит, в настоящем нет любви. Человек ощущает кожей. Думает – руками. Понимает – сердцем. Рефлектирует – животом. Рассчитывает – мозгом.
#68393
ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   24.02.2013 [15:36:06]
Цікаво, чому дійсно помічники ректора не дають обгрунтованої відповіді на поставленні питання, щоб розставити усі точки над і, і закрити тему. Важко повірити - невже в університеті незроблено ніяких справ, якими можна гордитися та козиряти.
Знаємо, що Ви слідкуєте за обговоренням,тому поясніть.
#68402
ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   25.02.2013 [18:55:01]
Спочатку треба зробити добрі справи, щоб ними "козирятися". А помічники можуть розповісти якийсь гидкий анекдот або про когось попліткувати. На більше, мабуть, вони не спроможні.
#68435
ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   26.02.2013 [19:25:38]
А тут про наш ВИШ говорять також... Можливо хтось знає більше...
http://zik.ua/ua/news/2013/02/22/395377?utm_term=%23Lviv,+%23News&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
#68458
RE: ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   05.04.2013 [03:13:22]
Про досвід Грузії в реформуванні вищої освіти, у статті і Аграрний університет згадується)

http://forbes.ua/nation/1350373-kaha-bendukidze-diplomy-o-vysshem-obrazovanii-nikomu-ne-nuzhny?fb_action_ids=4869747231441&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%224869747231441%22%3A313982538729988%7D&action_type_map=%7B%224869747231441%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%5B%5D

Идеальный вуз

– А каким должно быть образование?

– Чтобы ответить на этот вопрос, нужно понимать, кто главный в системе образования.

Студент.

– Вам кажется эта идея очевидной? Для многих она не очевидна. Проректор одного грузинского вуза однажды сказал мне: «Какой замечательный университет! Еще бы студентов не было». Эта фраза – не шутка, а реальное положение вещей. Студенты в большинстве случаев рассматриваются как нечто, мешающее процессу обучения – причем не только в Грузии, а и во всем мире.

Нужно учить то, что нравится. Однажды я встретился со студентами первого-второго курсов нашей бизнес-школы и спросил: «Почему вы решили получить бизнес-образование?» Оказалось, они безразличны к бизнесу как таковому, просто хотят хорошо жить, получать высокую зарплату. И если бы их потенциальный доход не зависел от диплома, то половина из них стала бы математиками, еще какой-то процент – физиками, химиками, был один биолог, одна девица занималась бы танцами.

Студенты нашего вуза, которым интересна какая-то отрасль знаний, не являющаяся частью их куррикулума, загружают лекции из Coursera, MIT и учатся.

Понятно, что это трансформирует существующую модель образования. Студенты задумываются: «Зачем мне слушать какого-то среднего профессора во Львове или Тбилиси, если я могу то же самое прослушать у выдающегося специалиста мирового значения?». Получается, что университеты в той форме, в какой мы их знаем – здания из кирпича, стекла, бетона, паркета, где надо ходить, слушать, – будут отмирать.
– То есть физически вузы исчезнут?

– Они останутся в каком-то виде, поскольку не все можно изучить онлайн. Например, в вузах останутся лаборатории для проведения опытов или клиники. Но в целом образование переместится в интернет.

Более того: на самом деле все это высшее образование – ерунда. Вот вы, например, занимаетесь журналистикой, но вас не в вузе же научили этой профессии? Дипломы никому не нужны. Вся эта дипломомания – результат последних ста или двух сотен лет. 700 лет назад студентам не давали диплом гособразца. Леонардо Да Винчи писал: «Я умею строить крепости, сооружать рвы, монтировать артиллерию, отливать пушки. Я могу также рисовать». И без всякого диплома. Я даже мечтаю о том, когда мы сможем просто учить людей, без корочки.
#71003
RE: ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   05.04.2013 [04:33:15]
Це вже прямий шлях вимирання "прослойки общества"
#71006
RE: ОБІЦЯНКИ-ОБІЦЯНКИ, ЧОГО ВОНИ ВАРТІ?…   10.03.2015 [10:40:49]
Перечитав тему і чомусь стало сумно... адже тоді ще можна було щось змінити...
#80318
Показана только часть комментариев. Смотрите все комментарии в форуме.
You need to login or register to post comments.
< Пред.   След. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Каменец-Подольский
Блог
Политика
Коммуналка
Статьи
Каталог предприятий
Фото
Поиск на сайте
Открытки
Форум
Фестивали
Карта сайта
Веб-мастеру
Группы
Гостевая книга
Бронирование гостиниц
Партнеры сайта
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Фото
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
Сейчас на сайте:
Гостей - 19