|
Наш Кам'янець-Подільський Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність. Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту. Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі. Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню. Прочитати повністю... |
Антимонопольний комітет VS Держкомпідприємництво? |
vivtorok, 19 serpen` 2008 | |
Правилами розгляду справ у АМКУ щодо актів недобросовісної
конкуренції не передбачено граничного терміну розгляду таких справ...
Як же українському підприємцю захистити своє добре ім’я?
Держкомпідприємництво України стало на бік бізнесу.
Згідно закону України «Про
Антимонопольний комітет України (АМКУ)», АМКУ – повноважений державний
орган України зі спеціальним статусом щодо контролю за дотриманням
законодавства України про економічну конкуренцію. До цього
законодавства входять вказаний закон, Закон України «Про недобросовісну
конкуренцію» та Закон України «Про захист економічної конкуренції».
Відповідно, саме цей орган має виключне право встановлювати факти
недобросовісної конкуренції, розглядати вказані справи і приймати
рішення у них. Порядок розгляду справ про порушення законодавства про
економічну конкуренцію визначено Правилами розгляду справ органами
АМКУ. Розпорядженням Антимонопольного комітету N 332-р (z1044-06) від
17.08.2006) визначається порядок порушення справ та завершення її
розслідування через надсилання повідомлення сторонам справи про
попередні висновки. Далі у термін не менший за 14 днів призначається
засідання Адміністративної колегії, що і приймає рішення у справі. Однак, Правилами розгляду справ не визначено граничного терміну призначення такого засідання Колегії. Отож, вже є випадки затягування справ більше ніж на 1,5 роки! Звісно, рішення одного чиновника про призначення засідання є ключовим для поновлення порушених прав власника торгової марки і породжує усі передумови для розвитку корупції в органах АМКУ. Низка підприємців звернулася із проханням вплинути на АМКУ (щодо корегування вказаного регуляторного акта) до Голови Державного комітету України з питань регуляторного політики та підприємництва Ващенка. Окрім того, було надіслано Аналіз регуляторного впливу до АМКУ. На наші запити, Держкомпідприємництва провів експертизу вказаного регуляторного акта. Висновок Держкомпідприємництва у тому, що до Правил розгляду справ органами АМКУ варто внести зміни, про що і було до АМКУ надіслано відповідного листа (повідомлення Держкомпідприємництва про це у листі від 05.06.08. №4791, оригінал листа http://www.intelpro.net/upload/Rozjasnennja%20DerzhKomPid.pdf). Проте, АМКУ не прийняв до уваги ані листа уповноваженого державного органу, ані аналізу регуляторного впливу Об’єднання із 700 підприємств України. Як зазначив керуючий установи „ІнтелПро” Юрій Трачук „Посадові особи Антимонопольного комітету України свідомо створюють ситуацію що стає розплідником корупції, у якій рішення одного чиновника унеможливлює виконання гарантій Держави України в рамках угоди ТRIPS Світової організації торгівлі щодо забезпечення належного державного захисту об’єктів інтелектуальної промислової власності і шкодить іміджу країни Україна.” Не секрет, що на сьогодні, ці дві державні структури (Держкомпідприємництво та АМКУ) покликані сприяти встановленню добрих і чесних правил ведення бізнесу, захищати підприємців та створювати всі належні умови для їх діяльності. На сьогодні, Антимонопольний комітет України декларує себе як „державний орган із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та державних закупівель”. Держкомпідприємництво, орган, що покликаний захищати інтереси нашого брата-підприємця не може ніяким чином впливати на розпорядження та рішення Антимонопольного комітету України, оскільки до його заходів впливу віднесені акти та дії органів виконавчої влади. Виникає ситуація, що фактично Антимонопольний комітет, будучи підконтрольний Президенту та підзвітний президенту, виключає вплив та взаємоконтроль органами виконавчої влади, зокрема Держкомпідприємництвом. Ось такі неузгодження аж ніяк не можуть позитивно впливати на розвиток та сприяти розвитку економічної конкуренції. Установою «ІнтелПро» вже надіслано відповідний лист Президенту та голові ВРУ, тому чекаймо на їх відповіді з данного приводу… Далі, сподіваємося, буде... Автор: Захарець Дмитро, ІнтелПро
|
< Prev | Next > |
---|
© 2024, Kamyanets’-Podil’s’kyi Online
Дизайн та розробка Logic Land Ltd.
|
Інформери | |
---|---|
Обмін лінками - отримати код »
|
Місцеві лінки |
---|
|