УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 
'Terra Heroica 2008' пройшла! До зустрічі на 'Terra Heroica 2009'!
Написал Галина Муясарова   
10.10.08

Terra Heroica 2008 парад, янычары Позаду залишились баталії у Кам’янці-Подільському під Замковим мостом, відгриміли гармати фестивалю Terra Heroica 2008 . Чи вдалося організаторам відтворити задумане? Роботу оргкомітету оцінює його голова, перший заступник мера Кам’янця-Подільського з гуманітарних питань Олег Віленович Демчук.

- Так, дим гармат розвіявся, але попереду залишились ще розрахунки... 7 жовтня ми 3,5 години підбивали підсумки фестивалю. З’ясували, що позитивних моментів було достатньо, але найбільше сперечалися над негативом.

- Які ж недоліки були відмічені у ході свята?

- Їх цілий ряд і всі ми постараємось врахувати наступного разу.

Перше, що відмітили члени оргкомітету – погана співпраця із спонсорами. Ще на етапі ранньої підготовки з ними погано спрацювалися. Звідти пішли і фінансові проблеми і чутки містом про те, що фестиваль взагалі не відбудеться. Вже зараз, за словами О.В. Демчука, відправили лист до пана Вовкуна про необхідність закласти у бюджет 2009 року кошти на “Terra Heroica 2009”, також лист до «Фуршету» з тією ж пропозицією.

Друге – не було вчасної реклами платних заходів. Рекламувалася тільки учта у Старій Фортеці , а виступ силачів «Срібна підкова» був недостатньо висвітлений. Треба було квитки продавати заздалегідь не тільки в касі Старої Фортеці, ще у більш масових місцях. Але й менталітет у наших громадян такий, що платити за культурні заходи вони не хочуть, ми звикли заплатити за пиво, шашлик, а видовища хочемо отримувати безкоштовно…

Наступне – деякі заходи повинні рекламуватися окремо. Тобто рекламу треба зробити цільовою, направленою на певну категорію громадян. Цього року у найбільших містах України було розміщено 150 рекламоносіїв, на одні city-light було витрачено рекламними агенціями $15 тис. І вони спрацювали. Завдяки Інтернет-сайтам про Terra Heroica 2008 дізналося багато зацікавлених. Надруковані листівки як сувеніри моментально розійшлися. Організатори мають бажання вийти з рекламою та інформацією на центральні телеканали, але це потребує додатково 150 тис.грн., яких немає.

Не вистачало волонтерів для телеканалів, які б супроводжували пресу. Їх було лише два, тому представникам телебачення доводилося самостійно пересуватися.

Є велике бажання, щоб про Terra Heroica писалося і в центральних виданнях, але за це теж треба платити журналістам.

Плідна інформаційна компанія була проведена за кордоном. До нас бажали приїхати 14 міст-партнерів, але ми змогли прийняти тільки три офіційні делегації. Проблема та ж – кошти.

Зіткнулися ми із проблемою оренди костюмів. Знайшлося багато людей, бажаючих перебувати на святі в історичних вбраннях. Кам’янець-Подільський цього не передбачив, тому на цьому заробив Львів, куди зверталися люди.

хор викладачів Кам"янець-Подільської хорової школи

Суттєвий недолік – у хору не було історичних костюмів, не встигли проплатити їх. Взагалі хор треба окремо відзначити як свіжу цікаву ідею, якою загорівся його керівник Нетеча І.М. 20 викладачів Львова із різних музичних закладів відмітили високу підготовку співу. На жаль, глядачів було не так багато як хотілося б, але це і зрозуміло – адже музика ця специфічна, старовинна, незвична для нашої молоді.

Ще один негативний момент – нестача підсобних працівників, бажано організувати цілу бригаду.

Вийшов прокол з поліграфією – не вистачило надрукованих запрошень (виготовлено 300, а треба було 500) та програм фестивалю.

Також треба вирішувати проблему з озвученням, а саме з електропостачанням у Фортеці , ставити щитові. Цього року ця проблема завадила перегляду широкоформатних фільмів у Фортеці.

Дезорганізація під час нічного феєрверку привела до того, що концерт закінчився на півгодини раніше, а феєрверк планувалося пустити у фіналі концерту. Як раз ці півгодини повинна була виступати зірка (Олег Скрипка), якій в іншому місті заплатили більший гонорар. Та й сцена концертна підкачала. Через надмірну парусність прийшлося порушувати договір зі спонсорами і знімати їхні рекламоносії, що знаходилися над сценою. Користуючись нагодою, оргкомітет приносить вибачення спонсорам.

Досі є спроби систематизувати містечко ремісників. Проблема в тому, що немає поки що людини, яка б жила цим, хотіла цим зайнятися, організувати ремісників з усієї країни. Хочеться, щоб тут були не лише перекупщики товару, а справжні майстри, які б на місці виготовляли вироби, демонструючи свої уміння.

Прикладом для нас стали гончари та друкарі з Польщі. На меті є облаштування місць для умільців, щоб це були не лавки, як на базарі, а естетично оформлені намети.

Гарна була ідея фотовиставки Terra Heroica , але получилося цілих три виставки в різних місцях. Це результат незлагодженої роботи із фотоклубом «Погляд». Самі роботи планується оформляти в більш естетичні рамки, адже це є бачення нашого фестивалю і воно має виглядати гідно.

Ще одна проблема – проблема паркування великих транспортних засобів, на яких прибували групи туристів. Не виділені ще в Кам’янці-Подільському місця під автобуси. Над цим теж треба працювати.

організатори фестиваля Terra Heroica 2008 Керівники фестивалю вважають, що фестиваль в цілому досяг своєї мети – популяризація Кам ’янця-Подільського як історичного культурного центру України. Про нас вже заговорили далеко поза межами країни. Реконструктори з різних країн їхали сюди тільки тому, що їм це цікаво. Наприклад, чехі погодилися працювати навіть без гонорару, виділені їм кошти ($18 тис.) не перекрили їхніх витрат ($23,5тис.), але вони пообіцяли приїхати і наступного року.

Добре спрацювала група піротехників з кіностудії Довженка, які безкоштовно взялися за роботу і замінували поле бою 42 вибуховими пристроями на радіоуправлінні.

Звичайно, всім сподобався і відтворений бій . Але було зроблено висновки, що поле битви потрібно розширяти у майбутньому. З кожним роком стає більше учасників, коням треба більше місця, щоб розвернутися.

Польова кухня Гарною цього року була польова кухня і наметове містечко. Щоправда треба збільшити кількість наметів для молоді, яка в них проживає в ці дні. Підприємець Зелениця виділив для наметів 4 фури соломи, для кухні – 50кг каші, м'ясо теж від нього, він же надав коней. Всього на фестивалі було безкоштовно розлито 750л пива та роздано приблизно 100 пляшок горілки (ото вже погуляли!), компанія «Український кришталь» та камянецький хлібокомбінат забезпечили хлібом.

Позитивно відмічено і роботу комунальних служб, які гарно спрацювали, залишили Старе місто чистим та охайним. Робітникам була закуплена гарна червона уніформа, вони вчасно справлялися зі своїми обов’язками.

Гості “Terra Heroica 2008” високо оцінили проведення свята, залишились задоволенні і проживанням, і харчуванням, і видовищем. Всіх вразило ноу-хау цього року – Подільське шляхетське ополчення в історичному вбранні з числа адміністрації міста (на жаль, урочисту процесію зіпсували костюми наших начальників у день відкриття).

Але, незважаючи на всі недоліки, IV Міжнародний військово-історичний фестиваль Terra Heroica 2008” пройшов успішно завдяки плідній роботі злагодженої команди фестивальної агенції «Ратуша» на чолі із її директором Д.М. Назаренко, керівником військово-історичного клубу О. Зарембою та першим заступником мера з гуманітарних питань О.В. Демчуком. Побажаємо і надалі їм так продуктивно працювати та прославляти Кам’янець-Подільський.

  Нет комментариев.
You need to login or register to post comments.
< Пред.   След. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Каменец-Подольский
Блог
Политика
Коммуналка
Статьи
Каталог предприятий
Фото
Поиск на сайте
Открытки
Форум
Фестивали
Карта сайта
Веб-мастеру
Группы
Гостевая книга
Бронирование гостиниц
Партнеры сайта
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
Сейчас на сайте:
Гостей - 14