Інформує управління туризму Кам'янець-Подільської міської ради |
Written by Alex Andrushchak
|
chetver, 12 berezen` 2009 |
В Міжнародному конкурсі проектів в сфері суспільних комунікацій «Срібна чайка» в номінації «Імідж територій» перше місце зайняв проект, підготовлений в листопаді 2008 року управлінням міжнародних зв’язків та туризму міської ради «Створення бренду Кам’янця-Подільського і стратегії його просування на туристичний ринок України та країн Європи» Організатором конкурсу виступила Всеукраїнська організація «Українська ліга по зв’язках з громадскістю». Вручення Почесних дипломів відбудеться 24-25 квітня ц.р. в місті Києві.
Цікавий експеримент запропонувало управління міжнародних зв’язків та туризму міської ради дирекції Кам’янець-Подільського індустріального коледжу.На державних іспитах спеціальності «Організація обслуговування в готелях та туристичних комплексах» були присутні потенційні роботодавці, які змогли оцінювати знання випускників, задати питання, поспілкуватися. Відразу ж після оголошення результатів іспитів семеро нових спеціалістів отримали запрошення на стажування. Чотири особи в готельний комплекс «Гала-готель», по одному в готелі «Клеопатра», «7 днів», та піцерію «Мак Смак».
Незважаючи на складні економічні реалії в нашій державі, в Кам’янці-Подільському розвиток туризму продовжує розвиватися з позитивною динамікою. За даними дирекції державного історичного музею-заповідника в січні цього року спостерігається збільшення потоку відвідувачів музейних об’єктів та доходів музею в порівнянні з минулим роком. Приємно, що і готелі міста не зовсім пустували в зимовий період несезоння. За словами начальника управління міжнародних зв’язків та туризму міської ради Віктора Травінського сьогодні знайдено спільну мову влади з туристичним бізнесом міста по плановому розвитку туризму. З цього приводу вже проведено чотири розширених наради, в середині березня на розгляд депутатського клубу буде представлена стратегія економічного та суспільного ефекту від розвитку туризму в місті, на сесії міської ради буде представлено на затвердження проект бренду Кам’янця-Подільського, 25-27 березня місто буде представлено на Міжнародній туристичній виставці в місті Києві, 2-4 квітня відбудеться офіційне відкриття туристичного сезону, де буде презентовано основні події 2009 рокі, що будуть проводитись в галузі туризму, після цього місто серйозно готуватиметься до представлення своїх можливостей на Міжнародній виставці в Шанхаї (Китай).
|
to post comments.