УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Переказати кошти для допомоги Збройним Силам України з платіжної картки (Національний банк України)
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 

Наш Кам'янець-Подільський

        Кам’янець-Подільський належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. Спочатку місто називалось просто Кам’янцем, в імені своєму утверджуючи свою сутність.

        Заповідна його частина - Старе місто - розташована на скелястому острові, висотою 20-30м, утвореному каньйоном річки Смотрич. Петлею, яка нагадує грецьку “омегу”, охоплює Смотрич Старе місто і розходиться по обидва боки від Замкового мосту.

        Замковий міст - міст, що лежить між двома правими берегами однієї річки - міст, який викликав немало суперечок щодо свого походження. За однією з гіпотез, міст було зведено римлянами у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію.

        Використавши своєрідні та унікальні властивості ландшафту, для оборони міста, протягом століть військові інженери створили фортифікаційну систему, що немає аналогів у Європі.

        Невід’ємною частиною Старого міста, його перлиною, є Стара фортеця, яка стала візитною карткою Кам’янця-Подільського, його символом. Історія заснування фортеці починається в XII столітті. Немов продовження кам’яних скель височать башти фортеці. Одинадцять башт входять до складу фортеці, кожна має свою назву і свою історію. Так, наприклад, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, виділені папою римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця глибиною 40 м і в діаметрі 5 м видовбана в скалі. Досі в її стінах збереглося величезне дерев’яне колесо з пристроєм для підняття води на поверхню.

Прочитати повністю...
Формула 1, Гран-Прі Австралії 2009.
Написал Alex Andrushchak   
28.03.09

Просто неймовірно, певно керівництво Хонди рве собі волосся від такого перебігу подій. Не встигли вони продати свою команду формули 1, як ця команда поїхала. І не просто поїхала - в кваліфікації ГП Австралії пілоти екс-хонди (Браун ГП) здобули повністю перший ряд!

А що ж лідери минулого сезону?  Діючий чемпіон, Льюіс Хемільтон, стартуватиме з 18-ї позиції, та й то завдяки дискваліфікацї Тойоти. Не набагато краща стартова позиція у Ковалайнена. А Ферарі теж не виблискує, у Маси шоста позиція, у Кімі - сьома.

Крім феСноменального Браун ГП в кваліфікації відзначились середняки минулого сезону - Ред Бул, Вільямс, Тойота. Після такої роздачі колоди залишилось тільки з відкритим ротом спостерігати за перебігом гонки.

Ще одне нововведення цього сезону - публікація ваги боліда після закінчення кваліфікації. Найбільше заправленим на старті виявився болід Нельсона Піке - 694 кг. А найлегшим в гонку віправиться Казукі Накаджіма - 612 кг.

Старт гонки в Автралії перенесли на 17.00 за австралійським часом для зручності європейських глядачів. Дехто з пілотів жалівся на недостатню видимість на трасі, особливо в зеркалах заднього виду. Гонка складатиметься з 58 кіл, та пройде в Альбертпарку, де довжина кола 5.303 км.

Отже Батон вирушає на формовочне коло. Обидва боліди Браун стартують на жорсткій гумі, обидві Ферарі на м'якій. В цьому році на болідах встановлено широкі передні крила, чи не спричинить це масових проблем?

Пілоти з Тойоти стартуватимуть з піт-лейн. Гонщики повертаються на стартову решітку. Старт!

В першому повороті Батон, Фетель, Росберг. Маса виходить на третю позицію. Барікело провалюється на 7-му позицію. Схоже, що КЕРС допомогла Ферарі вдало стартувати - Маса третій, Кімі п'ятий.

Завал на страті - зламані крила у Сутіля, Вебера, Ковалайнена та прокол у Хайдфельда. Батон відірвався на 4.2 від Фетеля та останій не здається і показує кращий час кола. Хемільтон робить кілька обгонів в середині пелетону і виходить на десяту позицію. Схоже Макларен добре їде саме на м'якому складі гуми.

Хемільтон проходить Піке і схоже з використанням КЕРС. А за Піке вже береться дебютант Буемі. Батон та Фетель йдуть в одному темпі а на Райконена вже насів Росберг. В нього самого на хвості Барікело. Паливне завантаження в Батона вище ніж у Фетеля, отже німцю доведеться зупинятись раніше лідера.

Росберг проходить Райконена у першому повороді і схоже для Кімі виникають проблеми, він у піті. Бурде в піті, Трулі в піті. Маса в піті. Хемільтон в піті. Кубіца в піті. Схоже ті хто стартував на м'якій гумі змушені робити заміну. Попереду залишились тільки Батон та Фетель.

Компьютер показує, що Ковалайнен вибув із гонки - це перша втрата сезону 2009. В Барікело пошкоджене переднє крило і це впливає на його темп. Фетель потроху скорочує відрив від Батона і відправляється у піт. Слідом Росберг. Кращий час кола від Батона - 1:28.020 Накаджіма в'їзджає в стіну. На трасі обломки але сейфіті-кара немає. Накаджіма виходить з боліда.

Барікело, Буемі, Глок та Батон в піті. Сейфіті-кар на трасі. Хайдфельд в піті. Піке, Фізікела та Алонсо в піті. Фізікела промахується повз свого слота в піті, мусить повертатись. Батон лідирує за машиною безпеки. Всі зробили перший піт-стоп

Бурде в піті знову. Машина безпеки дозволяє гонщикам повернутись в одне коло. Цікаво, чи принесе дивіденди КЕРС на рестарті? Сутіль в піті. Хемільтон по радіо каже команді, що жорстка гума холодна. Машина безпеки все ще на трасі. У гонці 18 болідів. Рестарт.

Розворот Піке в першому повороті і він у гравії, гонку закінчено. Хемільтон та Алонсо проходять Глока. Росберг провалюється на 9-ту позицію. В стані лідерів все без змін - Батон, Фетель, Маса. Росберг все ближче і ближче до Буемі. Пілоти Форс Індія змагаються за 13-ту позицію між собою.

Батон повернув собі майже 4 секунди переваги на Фетелем. Маса в піті. Повертається у гонку 14-м. Трулі в піті. Трулі випереджає Масу за рахунок пізнішого піт-стопу. Кращий час кола від Кубіци - 1:27.989 Сутіль в піті.

Вебер в піті. Ще одне краще коло від Кубіци. Механіки БМВ готові до зупинки. Кубіца в піті. Райконен в піті. Розворот Глока і Кімі його проходить. Але Глок продовжує гонку. Буемі в піті. Хемілтон в піті. Райконен в піті знову. Хемілтон повертається прямо перед Масою.

Друга зупинка Росберга. Хайдфельд в піті. Фетель в піті з П2. Фетель повертається на своїй же позиції. Чому зупинявся Райконен? через пошкодження? Маса сповілюнюється. Батон в піті. Маса в піті. Для Маси гонку завершено, машину заштовхують в гараж.

Кращий час кола від Росберга. Повільне останє коло від Батона. То гонка ще не закінчена? Фізікела в піті. Глок в піті. Барікело в піті. Алонсо в піті. Барікело проходить Росберга і виходить на 4-ту позицію. Трулі проходить Росберга. Хемілтон проходить Вільямс. У Росберга проблеми з м'якою гумою? Глок проходить Росберга.

Алонсо проходить Росберга і вільямс випадає з очкової зони. Кубіца зіштовхується з Фетелем. Обох розвертає. Кубіца вилітає а у Фетеля зламане крило. Машина безпеки на трасі. Райконен в піті. На повторі видно, що навколо аварії Кубіци з Фетелем буде багато шуму. А тим часом на другу позицію вийшов Барікело.

Райконен в піті знову. А Хемільтон вже претендує на подіум. Фетель остаточно вибуває з гонки. Останнє коло. Третя позиція зараз у Трулі, а обгони під машиною безпеки заборонені. Райконен сходить - подвійний схід Ферарі.

Машина безпеки покидає трасу і обидва боліди Браун перетинають фінішну лінію.
Браво Браун!

Кам'янець-Подільський клуб вболівальників Формули 1.

 
Обсуждение (2 комментариев)
Формула 1, Гран-Прі Австралії 2009.   10.04.2009 [08:46:39]
Обговорення статті: Формула 1, Гран-Прі Австралії 2009.

Доступне відео гран-прі Австралії.
Бажаючим можу записати на офлайнові носії.
#5255
RE: Формула 1, Гран-Прі Австралії 2009.   13.04.2009 [18:46:04]
Красивая машина у Ферари, и где она?
В заднице!
#5358

You need to login or register to post comments.
< Пред.   След. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Каменец-Подольский
Блог
Политика
Коммуналка
Статьи
Каталог предприятий
Фото
Поиск на сайте
Открытки
Форум
Фестивали
Карта сайта
Веб-мастеру
Группы
Гостевая книга
Бронирование гостиниц
Партнеры сайта
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Місцеві лінки
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
Сейчас на сайте:
Гостей - 28