УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 
У календарі:
Нема подій
16 березня в Кам'янці-Подільському відбувся брифінг для ЗМІ
Written by Ruslan Nazarets   
ponedilok, 22 berezen` 2010

16 березня з ініціативи заступника міського голови Олега Демчука відбувся брифінг для ЗМІ. Олег Віленович довів до відома присутніх наступну інформацію.

24-26 лютого в Севастополі за підтримки компанії USAID проводився семінар «Культурні заходи як засіб економічного розвитку: - міжнародний досвід –український контекст», на якому були присутні представники з 25 міст України. Наше місто представляли заступник міського голови Олег Демчук та директор Фестивальної агенції «Ратуша» Дмитро Назаренко.Кримчани вивчали фестивальний досвід Чернівців, Львова, Києва, Дніпропетровська, Одеси і звичайно Кам’янця-Подільського.

За словами Олега Віленовича, участь у такому заході, насамперед –це ще одна можливість промоції нашого міста.

Досвід нашого міста у проведенні фестивалів було позитивно відзначено учасниками семінару та запрошено для участі у локальних заходах, проведення майстер-класів у Керчі, Феодосії, Євпаторії, Бахчисараї. Також, організатори заходу, відзначивши послідовний розвиток туристичної галузі Кам’янця виявили бажання відвідати один з фестивалі, що проводитиметься у 2010 році. Окрім того, наше місто отримало наступні пропозиції:

  • представники освітніх закладів Севастополя запропонували укласти договори про співпрацю із школами нашого міста для обміну учнівськими колективами;
  • керівник відомого в Україні «Артцентру», яким опікується В.Пінчук, запропонував організувати у Старій Фортеці концерт симфонічної музики. Першою скрипкою в оркестрі є кам’янчанин Тарас Яропуд;
  • перспективною є пропозиція співпраці між Фестивальною агенцією «Ратуша» та львівською «Дзигою» та організаторами знаного «Джаз Коктебелю».

Інша цікава подія про яку розповів Олег Демчук – 11 березня в прес-центрі УНІА «Укрінформ»було проведено круглий стіл «Маркетинг територій в Україні: проблеми і перспективи», в якому взяли участь представники органів самоврядування, всеукраїнські громадські організації, провідні вітчизняні піар-компанії, журналісти. Організатори заходу таким чином вирішили привернути увагу широкої громадськості до проблем інноваційного просування українських регіонів і міст на принципах територіального маркетингу. «Адже в Україні, на цей час, територіальний маркетинг є неоціненим інструментом і незаслужено ігнорується в процесі управління територіями» - зазначив заступник міського голови.

Маркетинговий підхід до управління територією є фундаментом комплексних перспективних програм розвитку населеного пункту, основою для партнерства з бізнесом. Громадою та іншими цільовими групами споживачів території.

Кам’янець-Подільський запропоновано обрати одним із пілотних міст для розробки системи мотивації суб’єктів влади і бізнесу у створенні цілісного територіального продукту. Досвід міста буде використано в процесі розробки практичних рекомендацій по територіальному маркетингу органам місцевого самоврядування. Представники нашого міста братимуть участь у реалізації загальнонаціонального проекту просування українських територій «Українські території / PROMO».

  No Comments.
You need to login or register to post comments.
< Prev   Next >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Кам'янець-Подільський
Блог
Політика
Комуналка
Статті
Каталог сайтів
Каталог підприємств
Фото
Пошук на сайті
Листівки
Форум
Фестивалі
Карта сайта
Веб-майстру
Групи
Гостьова книга
Бронювання готелів
Партнери сайту
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Original Xiaomi Mi Band 4 Smart Bracelet Heart Rate Monitor Xiaomi Mi Band 4 Global version with NFC Smart Watch -->
Фото
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
We have
190 guests and 7 members online
pitertow lendra petrpetr_80 Платон Василий321 Рома Кравцов Jeffery37W