УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 
У календарі:
Нема подій
Театралізовані вітання
Автор: Андрій Зломинога   
23.10.08

Сьогодні все частіше виникають складності в організації проведення святкових заходів родинного чи корпоративного характеру. Звичні застілля та гулянки під музичні записи вже нікого не дивують, адже люди намагаються урізноманітнити свої святкування. В пошуку нових креативних ідей проведення знаменних подій, для отримання фахових консультацій дедалі більше звертаються до спеціалізованих організацій.

Асортимент послуг таких агенцій може бути найрізноманітнішим: організація проведення святкових подій, презентацій, виставок, зустрічей з роддому (зустріч матері з дитиною, включно із лімузином під музику в виконанні струнного оркестру), духовий чи струнний оркестр, привітання і вручення подарунків від ростових ляльок, жива лялька чи статуя (шоу мімів).

Аналізуючи середовище міста варто зазначити відсутність значних конкурентів: на сьогодні в місті працює декілька спеціалізованих організацій та незначна група вільних митців (працівники творчих колективів, будинків культури), проте напередодні Нового року, їх кількість швидко зростає, адже це легкий спосіб швидко заробити гроші маючи лише костюми Діда Мороза та Снігурочки. Дана сфера послуг не є зайнятою повністю та дозволяє при підтримці певної якості та цінової політики отримати власну нішу на ринку міста.

План розвитку даного виду діяльності складається з наступних етапів. По-перше, важливо отримати свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта господарювання, за можливістю перейти на спрощену систему оподаткування та отримати всі необхідні дозволи на здійснення такої діяльності. По-друге, потрібно забезпечити матеріальну базу проведення заходів – придбання костюмів (клоунів, ростових ляльок тощо), інвентарю (музичні інструменти, набори для фокусників…), розхідні матеріали (макіяж, надувні кульки, міні-феєрверки…).

Виконання роботи може здійснюватись за Вашої безпосередньої участі або ж шляхом посередництва. Отже, в будь-якому випадку необхідний підбір персоналу для реалізації замовлень. Особливістю застосування праці є можливість роботи за сумісництвом або ж на основі договору підряду, що дасть можливість працівникам залишатись за місцем основної роботи та виконувати завдання у вільний від роботи час. Суть полягає в пошуку вільних творчих колективів та людей з театральними здібностями, і підписання договору підряду з почасовою оплатою праці або залежно від обсягу наданих послуг. Обов’язковою умовою є залучення різнопрофільних колективів для забезпечення практично всіх запитів споживачів. Зацікавленість підрядників в приєднанні виявляється в економії на просуванні, єдиній маркетинговій політиці, укрупненні організаційної структури шляхом відходу від одноособового та вузькопрофільного виконання замовлень.

Фінансовий план передбачає придбання основних засобів та витратних матеріалів на суму починаючи з 30 тис. грн. (для забезпечення необхідного асортименту костюмів та інвентарю), що поповнятиметься за необхідності та на виконання специфічних замовлень. Дохідна частина складатиметься з виручки від надання послуг за погодинним тарифом (проведення святкових подій, розважальних заходів…), що може коливатись від 50 до 100 грн. за годину, або ж за обсяг виконаних замовлень (виконання танцювальних номерів) – від 30 до 10 грн. за номер, залежно від складності та професійності виконання.

Маркетингова політика повинна бути спрямована на позиціювання Вашого агентства як нового та креативного, як такого, що може задовільнити будь-який запит. Відповідна рекламна промоція (реклама на біг-борді, реклама в друкованих ЗМІ, кольорові роз даткові матеріали) коштуватиме в перший місяць близько 2 тис. грн., та в подальшому для підтримки відповідного рівня поінформованості складатиме близько 500 грн. на місяць.

При наявності 2 замовлень в будні дні (основна спрямованість – Дні народження, святкові зустрічі…) та зростання їх кількості до 4 на день в вихідні та святкові дні (корпоративні заходи, весілля…) при середній вартості замовлення 150 грн. валова виручка протягом місяця (4 тижні) складе 10800. При рівні комісійних 25% за організацію та проведення щомісячний валовий прибуток складе 2700 грн., а з врахуванням витрат на сплату єдиного податку, промоцію та інші поточні витрати чистий прибуток сягатиме 1800 грн. на місяць.

Проте не варто забувати про розвиток та розширення асортименту послуг. Залежно від Ваших фінансових можливостей та запитів споживачів можливе запровадження: бармен-шоу, запальних стриптиз-шоу, розіграшів за участю професійних акторів, постановочних комічних ситуацій та перевірок на стресостійкість.

Подаруйте своїм близьким та рідним позитивні емоції та пам’ятайте: дарувати – набагато приємніше, ніж отримувати.

P.S. Я буду радий отримати Ваші зауваження, пропозиції, побажання, ідеї. Пишіть мені на E-mail: Ця адреса ел. пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Яваскрипт.

Андрій Зломинога

Всі статті з серії "Власна справа"

Вперше опубліковано в газеті "Ділове Місто", www.kam-podil.com

  Коментарі відсутні.
Вам необхідно авторизуватись або зареєструватись, щоб розміщувати коментарі.
< Попер.   Наст. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Кам'янець-Подільський
Блог
Політика
Комуналка
Статті
Каталог сайтів
Каталог підприємств
Фото
Пошук на сайті
Листівки
Форум
Фестивалі
Карта сайта
Веб-майстру
Групи
Гостьова книга
Бронювання готелів
Партнери сайту
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Календар
Листопад 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
сторінку переглядають:
12 гостей та 2 користувачів
SlowHySwept Ірина79