УкраїнськаРусскийEnglish
Кам'янець-Подільський
 
Пульс Кам'янця-Подільського на Facebook - група Камянець-Подільський Онлайн
 
У календарі:
Нема подій
Готель для тварин
Автор: Андрій Зломинога   
18.09.08

Мене, як ніхто, зрозуміють власники тварин: чи бували у Вас випадки, коли терміново потрібно поїхати у справах на день-два-три…, а домашнього улюбленця немає на кого залишити? Це стандартна проблема для власників тварин, адже у мене самого є німецька вівчарка, і я знаю про це не із чуток чи розповідей знайомих (а таких, повірте, чимало), а з власного досвіду.

Сьогоднішня ідея для тих, хто по-справжньому любить тварин і хоче на цьому заробити. У країнах Західної Європи, США тощо заклади тимчасового розміщення тварин вже не дивина, а необхідність, за яку власники улюбленців готові платити гроші і немалі.

Оцінюючи потенційний ринок споживачів можна зазначити: в місті приблизно у кожної десятої сім’ї є одна або декілька домашніх тварин (собака, кіт, пташка, хом’ячок…), при населенні в 100 тис. осіб та середньому складі сім’ї 3 особи – потенційно в місті нараховується 3300 домашніх улюбленців. Припустимо, що кожна п’ята сім’я готова скористатись Вашими послугами: отримуємо 660 споживачів, що при середній тривалості розміщення 3 дні на рік дає середній показник завантаженості: постійне розміщення 5-ти тварин. Конкурентів в місті немає, окрім собаківників, які рідко, але все ж таки беруть чужих тварин на утримання та знайомих-друзів-родичів, яким залишають своїх улюбленців.

Що необхідно? По-перше, проживати в приватному секторі, адже неможливо уявити розміщення такого готелю у квартирі, розмір земельної ділянки чим більший, тим краще, проте оптимальний розмір складатиме 0,3-0,4 га; по-друге, фінансові капіталовкладення у створення матеріальної бази та оборотні кошти для забезпечення діяльності; по-третє, бути справжнім фанатом тварин. Щоб зайнятись даною справою абсолютно не зайвим буде освіта ветеринара та досвід догляду за тваринами.

Що собою являє облаштована територія? Для початку це може бути декілька роздільних вольєрів для собак, окремі вольєри для котів, роздільні клітки в оранжереї для птахів, акваріуми тощо, які мають бути розміщені в критому приміщені. На перспективу необхідно обов’язково сформувати план розширення. Досвід провідних закладів свідчить, що господарі платять значні кошти за комфорт для своїх улюбленців, а отже наявність в недалекому майбутньому окремих апартаментів-кімнат облаштованих якнайкраще – це не забаганка, а вимога для успішного розвитку бізнесу.

Заклад даного типу може надавати широкий спектр послуг: від простого догляду за тваринами до послуг підвищеної комфортності (вигул, годування на замовлення, купання, масаж…). Що ж запропонувати клієнтам окрім тимчасового проживання домашніх улюбленців з відповідним доглядом? Звичайно ж є велика кількість супутніх послуг: дресировка, приймання пологів та післяпологовий догляд, догляд за хворими тваринами, утримання пристарілих тварин, і це ще не вичерпний перелік – все залежить від Вашої фантазії та можливостей.

Розглянемо фінансову сторону даного питання. Капітальні витрати на початок справи залежать від вже наявної матеріальної бази, початковий вклад необхідно також зробити в запаси їжі, засоби догляду, медикаменти тощо. Не забуваємо про необхідні реєстраційні та дозвільні процедури: реєстрація як суб’єкта підприємницької діяльності, отримання дозволів санепідемстанції та інших установ. Поточні витрати практично всі покриваються за рахунок господарів тварин, також до щомісячних платежів відносять податки (при єдиній системі оподаткування для фізичних осіб – максимум 200 грн.) та заробітна плата найманих працівників при розширенні та необхідності їх залучення.

Дохід від основного спрямування діяльності – тимчасового проживання тварин, при середній вартості послуг 10 грн. (все залежить від виду тварин та їх розмірів та може коливатись від 1 грн. на добу для акваріумних рибок до 20 грн. для собак) та розрахованому вище середньому навантажені закладу, складатиме близько 1500 грн. на місяць. Додатковий дохід надходитиме за рахунок супутніх послуг та з легкістю може перевищити основний.

Маркетинговий план досить нескладний, адже явних конкурентів на даному ринку немає. На початковому етапі значний позитивний ефект дасть розміщення реклами на біг-борді в центрі міста, що надасть можливість позиціонувати себе як фактичного монополіста, необхідною умовою успішної інформатизації населення та підтримання свого рейтингу є постійне розміщення оголошень в місцевих газетах. Не зайвим буде розробка власної Інтернет сторінки (за можливістю), адже переважна більшість користувачів Ваших послуг – люди з високим рівнем доходів, для яких Інтернет є частиною їхнього повсякденного побуту.

Якщо Ви відчуваєте, що ідея Вам близька, і потенційно зможете її осилити, то не баріться і приступайте до роботи, адже найбільше виграє той, хто перший розпочинає справу. Бажаю успіхів!

P.S. Я буду радий отримати Ваші зауваження, пропозиції, побажання, ідеї. Пишіть мені на E-mail: Ця адреса ел. пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Яваскрипт.

Андрій Зломинога

Всі статті з серії "Власна справа"

Вперше опубліковано в газеті "Ділове Місто", www.kam-podil.com

  Коментарі відсутні.
Вам необхідно авторизуватись або зареєструватись, щоб розміщувати коментарі.
< Попер.   Наст. >

Дизайн та розробка Logic Land Ltd.

Меню
Кам'янець-Подільський
Блог
Політика
Комуналка
Статті
Каталог сайтів
Каталог підприємств
Фото
Пошук на сайті
Листівки
Форум
Фестивалі
Карта сайта
Веб-майстру
Групи
Гостьова книга
Бронювання готелів
Партнери сайту
Інформери
Кам'янець-Подільський online
Обмін лінками - отримати код »


Календар
Листопад 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
Експорт новин
Новини (RSS 1.0)
Новини (RSS 2.0)
Блог (RSS)
Форум (RSS)
Хто на сайті?
сторінку переглядають:
9 гостей та 2 користувачів
Критерий JulianKaf